شناسهٔ خبر: 23669365 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر

اولین همایش منطقه‌ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر در اراک در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛  اولین همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با موادمخدر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، مدیرکل سازمان های مردم نهاد و توسعه مشارکت های اجتماعی کشور و دبیران مبارزه با موادمخدر پنج استان کشور شامل خوزستان، مرکزی، همدان، ایلام و کرمانشاه به میزبانی استان مرکزی آغاز شد.

این همایش یک روزه با موضوع صیانت و گفتمان سازی در خصوص اجتماعی شدن امر مبارزه با موادمخدر و با رویکرد توسعه اشتغال زایی برای بهبود یافتگان اعتیاد و خانواده های آسیب دیده از اعتیاد برگزار می شود.

حقیقی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این همایش بر اهميت و نقش ويژه سازمان‌هاي مردم نهاد به منظور تحقق رويكرد اجتماعي شدن مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد.

حقیقی گفت: اعتیاد به موادمخدر به عنوان یکی از مسائل پیچیده اجتماعی که توجه به آن در راستای مبارزه و پیشگیری به عنوان یکی از الویت های پنجگانه مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید با فعال نمودن و گسترش سازمانهای غیردولتی برای مبارزه با آن و استفاده از ظرفیت های سمن‌ها، صاحب نظران حوزه و دانشگاه در امر مبارزه با موادمخدر و اجتماعی شدن آن گام برداشت.

نظر شما