شناسهٔ خبر: 23669288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

پارک قرآنی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

R41374/P1357/S6,49/CT11

شهردار اردبیل از راه‌اندازی پارک قرآنی در اردبیل خبر داد و گفت: عملیات عمرانی این پارک رو به اتمام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز  در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: پارک قرآنی خیرین در مساحتی بالغ بر 7 هزار و 500 متر مربع در خیابان خیرین اردبیل راه‌اندازی می‌شود که در حال حاضر عملیات عمرانی این پارک با پیشرفت 90 درصدی به اتمام رسیده و در آینده‌ای نزدیک محوطه این پارک با کاشت درخت، درختچه و بوته‌های گل زیباسازی می‌شود.

وی بیان کرد: در پارک قرآنی خیرین  از کاشت درختانی استفاده می‌کتتد که نام آنها در قرآن ذکر شده و المان‌هایی که نشانه‌های قرآنی دارند، زینت‌بخش این پارک در شهر اردبیل خواهد بود که تلاش و جدیت بر این است تا هر چه زودتر بتوانیم زمینه‌ساز بهره‌برداری از این پارک شویم.

 لطف‌اللهیان با بیان اینکه توسعه و گسترش فضای سبز در اردبیل از برنامه‌های شهرداری است، گفت: در راستای صرفه‌جویی در مصرف آب، توسعه فضای سبز رو به سمتی خواهیم برد که از چمن که نیاز آبی زیادی دارد کمتر استفاده و از گونه‌هایی که نیاز آبی کمتری دارند در اردبیل استفاد شود.

شهردار اردبیل با تاکید بر توسعه فضای سبز در مدیریت شهری افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده  سرانه فضای سبز در اردبیل افزایش می‌یابد چرا که سلامت جسمانی و ارتقای نشاط و رفاه شهروندی و  کیفیت زندگی برتر در گرو شهری سالم با چشم‌اندازی زیبا است.

وی تصریح کرد:‌ توسعه و زیباسازی شهر از مهمترین برنامه‌ها در سطح شهر اردبیل است که احداث پارک‌های مختلف در شهر با این هدف دنبال می‌شود و در حال حاضر یکی از اولویت‌ها در اردبیل توسعه و استانداردسازی فضای سبز شهری است.

انتهای پیام/ح

نظر شما