شناسهٔ خبر: 23669245 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

شکست والنسیا در شب سقوط رئال مادرید

تیم فوتبال والنسیا ۹ نفره مغلوب لاس پالماس شد اما ویارئال با پیروزی برابر لوانته به جایگاه چهارم جدول صعود کرد و باعث سقوط رئال مادرید به رتبه پنجم شد.

صاحب‌خبر -
تیم فوتبال والنسیا ۹ نفره مغلوب لاس پالماس شد اما ویارئال با پیروزی برابر لوانته به جایگاه چهارم جدول صعود کرد و باعث سقوط رئال مادرید به رتبه پنجم شد.

به گزارش اعتدال به نقل از ایسنا، آخرین بازی شنبه شب هفته بیستم لالیگا بین دو تیم والنسیا و لاس پالماس برگزار شد و شاگردان مارسلینو دو بر یک مغلوب میزبانشان شدند.

والنسیا بازی را پر قدرت شروع کرد و خیلی زود در دقیقه پنج توسط سانتی مینا به گل رسید. شاگردان مارسلینو در ادامه دروازه لاس پالماس را لرزاندند اما در دقیقه ۲۰ گل مساوی را دریافت کردند. نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، داور گابریل پائولیستا را به خاطر خطا در محوطه جریمه با کارت زرد رو به رو کرد. بازیکن والنسیا به علت اعتراض شدید دوباره جریمه و از بازی اخراج شد. جاناتان کالری ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد و مهمان دو بر یک پیش افتاد. والنسیا ۱۰ نفره با وجود این که بیش از ۳۰ دقیقه فرصت جبران نتیجه را داشت اما نتوانست گلی به ثمر برساند. در دقایق پایانی یک بازیکن خود را نیز به دلیل دریافت کارت زرد دوم از دست داد و ۹ نفره شد. روبن وسو در دقیقه ۸۸ کارت قرمز دریافت کرد.

والنسیا با وجود شکست با ۴۰ امتیاز در جایگاه سوم باقی ماند.

پیش از این دیدار ویارئال دو بر یک لوانته را شکست داد و با کسب سه امتیاز بازی به رتبه چهارم جدول صعود کرد. ویارئال با ۳۴ امتیاز و دو بازی بیشتر بالاتر از رئال مادرید قرار گرفت و باعث شد تیم زین الدین زیدان در جمع چهار تیم برتر حضور نداشته باشد. در این شرایط مادرید باید امروز (یکشنبه) دپورتیوو لاکرونیا را شکست دهد تا جایگاهش را پس بگیرد.

در دیگر بازی‌های شنبه اتلتیکومادرید یک بر یک مقابل خیرونا متوقف شد و سویا با سه گل اسپانیول را شکست داد.

نظر شما