شناسهٔ خبر: 23669209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رهاسازی 70 خودرو گرفتار در برف در نطنز

نمایندگی دانشگاه اصفهان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نطنز گفت: شب گذشته تیم های امدادی این مرکز، 70 خودرو گرفتار در برف را رهاسازی کردند.

صاحب‌خبر -

اصغر سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با آغاز بارش ها در عصر روز  گذشته تیم های امداد و نجات جاده ای و کوهستان هلال احمر نطنز به حالت آماده باش در آمدند.

وی افزود: بعد از آغاز بارش برف و شدت گرفتن آن در شامگاه گذشته تعداد 70 خودرو در آزادراه نطنز به اصفهان، محدود گردنه نیه در برف محاصره شده بودند.

رئیس جمعیت هلال احمر نطنز گفت: با حضور به موقع نیروهای هلال احمر، پلیس و عوامل راهداری در آزادراه، مشکل خاصی به وجود نیامد و عبور و مرور با کندی جریان داشت.

وی تصریح کرد: هلال احمر نطنز با آماده باشی که اعلام شد آمادگی داشت تا در صورت نیاز اسکان اضطراری را انجام دهد، ولی خوشبختانه نیازی به این کار نبود.

سلطانی خاطرنشان کرد: تیم امداد و نجات کوهستان هم با توجه به حضور احتمالی کوهنوردان در رشته کوه های کرکس نطنز در حال آماده باش بود که خوشبختانه مورد خاصی گزارش نشد.

مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نطنز تعطیل شد

هم چنین مدیر آموزش و پرورش شهرستان نطنز گفت: به علت بارش برف و برودت هوا، تمام مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی امروز - یکشنبه- در نطنز تعطیل شد.

 رضا چاوش پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تعطیلی شامل مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی شهرهای نطنز و طرق رود و روستاهای بخش مرکزی است و دیگر مقاطع تحصیلی در شهرستان نطنز به جز دو شهر نطنز و طرق رود دایر خواهد بود.

وی تصریح کرد: از روز دوشنبه تمام مقاطع تحصیلی در شهرستان نطنز به فعالیت خود ادامه می دهند.

برف ابیانه را سفید پوش کرد

ناصر عزیزی، رئیس اداره هواشناسی نطنز گفت: بارش برف در شهر نطنز به پنج سانتی متر، در روستای ابیانه نطنز به 17 سانتی متر و در ارتفاعات به 30 سانتی متر رسید.

وی با بیان اینکه با ورود سامانه برفی از صبح روز گذشته به منطقه بارش برف و باران در نطنز آغاز شد، افزود: در بخش امامزاده نیز بارش باران گزارش شده که در شهر بادرود به میزان دو میلیمتر بوده است.

 رئیس هواشناسی نطنز تصریح کرد: خوشبختانه بارش های خوبی در روز گذشته داشته ایم، ولی همچنان نسبت به مشابه سال قبل با افت 80 درصدی مواجه هستیم.

عزیزی خاطرنشان کرد: بارش ها در نطنز به پایان رسیده و در اواخر همین هفته نیز با ورود سامانه بارشی جدید امکان بارش برف و باران در منطقه وجود دارد.

انتهای پیام

نظر شما