شناسهٔ خبر: 23669114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

اظهارات عجيب دو فعال سياسى:

انتخابات مجلس: جهانگيرى سر ليست "اصلاح طلبان" ، رييسى سرليست "اصولگرايان"؟

در حالى كه عبدالله ناصرى از احتمال سر ليستى اصلاح طلبان از سوى اسحاق جهانگيرى در انتخابات مجلس و كسب رياست آن خبر مى داد ، ابوالقاسم رئوفيان نيز گفت ابراهيم رييسى سرليست اصولگرايان در اين انتخابات خواهد بود. دو فعال اصلاح طلب و اصولگرا در هفته اى كه گذشت پيش بينى عجيبى از انتخابات آينده مجلس داشتند.

صاحب‌خبر -
در حالى كه عبدالله ناصرى از احتمال سر ليستى اصلاح طلبان از سوى اسحاق جهانگيرى در انتخابات مجلس و كسب رياست آن خبر مى داد ، ابوالقاسم رئوفيان نيز گفت ابراهيم رييسى سرليست اصولگرايان در اين انتخابات خواهد بود.
دو فعال اصلاح طلب و اصولگرا در هفته اى كه گذشت پيش بينى عجيبى از انتخابات آينده مجلس داشتند.

به گزارش روز نو :  در حالى كه عبدالله ناصرى از احتمال سر ليستى اصلاح طلبان از سوى اسحاق جهانگيرى در انتخابات مجلس و كسب رياست آن خبر مى داد ، ابوالقاسم رئوفيان نيز گفت ابراهيم رييسى سرليست اصولگرايان در اين انتخابات خواهد بود.

اظهارات اين دو فعال سياسى در دو رسانه متفاوت ، هدفى واحد را طرح مى كرد: ورود جهانگيرى و رييسى به انتخابات سال ١٤٠٠ از جايگاه مجلس ( و رياست آن).

هر چند كه اين پيش بينى ها عجيب و دور از ذهن به نظر مى رسد اما بايد توجه داشت عرصه سياست در ايران عرصه اى است كاملا غير قابل پيش بينى ، اما با اين حال امكان وقوع هر رخدادى در آن وجود دارد !  

نوانديش

برچسب‌ها:

نظر شما