شناسهٔ خبر: 23669063 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

با ۱۰ پیروزی دیگر قهرمان می شویم

سرمربی منچسترسیتی از شرایط خوب تیمش بعد از شکست برابر لیورپول گفت.

صاحب‌خبر -
سرمربی منچسترسیتی از شرایط خوب تیمش بعد از شکست برابر لیورپول گفت.

به‌ گزارش ‌اعتدال و ‌به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی بعد از شکست هفته‌ گذشته برابر لیورپول موفق شد نیوکاسل را با نتیجه‌ سه بر یک از پیش رو بردارد. در این مسابقه سرخیو آگوئرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی موفق شد هت تریک کند و سه گل وارد دروازه‌ حریف کرد که یک گل آن از روی نقطه پنالتی‌ بود.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی تیمش، گفت‌: خوشحال هستم که بار دیگر به مسیر پیروزی برگشتیم. بعد از شکست برابر لیورپول انتظار داشتم که تیمم واکنش خوبی به این شکست داشته باشد و خوشبختانه همین طور هم شد و ما بار دیگر نشان دادیم که از نظر ذهنی تیم قدرتمندی هستیم و شایسته پیروزی برابر حریف خود بودیم.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه‌ صحبت‌هایش، ‌اضافه کرد: ما روی کاغذ ۱۰ پیروزی دیگر نیاز داریم تا قهرمانی خودمان را قطعی کنیم، ولی در حال‌ حاضر به اهداف دور دست فکر نمی‌کنیم ،‌ بلکه بازی به بازی پیش خواهیم رفت تا بتوانیم در پایان فصل به این مهم دست یابیم. بازی برابر تیمی که با ۱۰ و حتی یازده بازیکن دفاع می‌کند کار آسانی نیست. ما با تلاش زیاد توانستیم روزنه‌های خوبی در خط دفاع حریف پیدا کنیم و پیروزی خوبی را نیز در این بازی کسب کنیم.

منچسترسیتی در چهار جام رقابت می‌کند و امیدوار است که بتواند در پایان فصل، چهارگانه را به دست بیاورد. آن‌ها باید برای رسیدن به اولین فینال فصل‌شان سه‌شنبه هفته‌ جاری دیدار برگشت برابر بریستول در جام اتحادیه فوتبال برگزار کنند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، ‌شاگردان پپ گواردیولا بعد از این مسابقه باید در دور چهارم جام حذفی انگلیس به مصاف تیم کاردیف برود.

نظر شما