شناسهٔ خبر: 23669010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصطفی هاشمی: رقابت تیم‌های هم سطح دشوار است

سرمربی تیم بسکتبال مهرام رقابت با پتروشیمی را در تهران دشوارتر از ماهشهر توصیف می‌کند.

صاحب‌خبر -

مصطفی هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دو دیدار برابر پتروشیمی و دیدارهای بعدی در تهران، اظهار کرد: دو بازی خیلی دشوار در ماهشهر داشتیم. در مسابقه نخست مشکل ما این بود که در پنج دقیقه حساس تمرکز نداشتیم و بازی را واگذار کردیم. در دیدارهای حساس و نزدیک همین لحظه‌ها هستند که همه چیز را تعیین می‌کنند. در مسابقه دوم اما  این لحظه‌های حساس را با تمرکز بیشتری کار کردیم و نتیجه گرفتیم.

سرمربی مهرام افزود: در دفاع اشتباه‌های کمتری داشتیم و توانستیم نتیجه‌ بازی را بگیریم. این اتفاق در بازی نخست برای پتروشیمی افتاد و پیروز میدان شد. رقابت بین تیم‌های هم سطح همیشه حساس و دشوارد بوده و تیمی برنده می‌شود که تمرکز بالایی داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که دو بازی تهران را چطور ارزیابی می‌کند؟ گفت‌: قطعا هر دو مسابقه ما دشوار است. کارمان خیلی سخت تر از دیدارهای ماهشهر  است و باید خیلی تلاش کنیم. امیدوارم بتوانم در تهران بازیکنانم را به خوبی در جریان رقابت قرار بدهم. از طرفی این موضوع نیز اهمیت زیادی دارد که میزبانی برای تیم‌های تهرانی معنایی ندارد. تماشاگرانی مثل تماشاگران ماهشهر در سالن حضور ندارند و همچنین سالن هم از ابتدای هفته در اختیار تیم حریف است و آنها می‌توانند در آن تمرین کنند اما ما یک جلسه تمرین در سالن حریف داشتیم.

سرمربی مهرام درباره حضور چهره‌های جوان در ترکیب دو تیم و بازی دادن به جوانانش ، اظهار کرد: بارها گفته‌ام بازیکن جوان و پیر نداریم. این بازیکنان همه بازیکن مهرام هستند و وقتی در لیگ برتر حضور دارند باید به میدان بروند و بازی کنند.

او درباره عملکرد نفرات جوانش مثل نوید رضایی‌فر نیز تصریح کرد: نوید به این باور رسیده که می‌تواند در این سطح بازی کند. او توانمندی زیادی دارد اما بهتر است که درباره یک نفر صحبت نکنیم چون همه نفرات در ترکیب یک تیم زحمت می‌کشند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، دو تیم مهرام و پتروشیمی در مرحله نیمه‌نهایی یک بر یک هستند و چهارم و پنجم بهمن دیدارهای سوم و چهارم برگزار می‌شود.

انتهای پیام  

برچسب‌ها:

نظر شما