شناسهٔ خبر: 23667857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کسب نشان برنز یخ نورد ایران در رقابت های جام جهانی سوئیس

تهران - ایرنا - «محمدرضا صفدریان » قهرمان یخ نوردی ایران در رقابت های ماده لید جام جهانی «ساس فی» سوئیس، با کسب نشان برنز به نخستین مدال انفرادی جام جهانی بزرگسالان دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون کوهنوردی و صعودهای زمستانی، این رقابت ها که از 29 دی ماه امسال با حضور 69 ورزشکار مرد و 37 ورزشکار زن از 17 کشور جهان آغاز شده است که با کسب عنوان سومی صفدریان پایان یافت.
وی پیش از این مدال برنز تیمی قهرمانی جهانی 2017 را از چامپانی فرانسه و مدال نقره آسیا 2016 را از کره جنوبی کسب کرده بود.
پیشتر در مسابقات ماده سرعت جام جهانی ساس فی سوئیس در بخش مردان صفدریان در جایگاه پنجم، محسن بهشتی نهم و مهدی تقی‌خانی جایگاه چهاردهم را از آن خود کردند.
در بخش ماده سرعت زنان این رقابت ها زینب کبری موسوی دهم شد و شبنم اسدی در جایگاه شانزدهم ایستاد.
تیم یخ نوردی ایران با ترکیب 9 ورزشکار شبنم اسدی، زینب موسوی، مجتبی ثقفی، سعید محمودی، مسعود زینالی، محمدرضا صفدریان، محسن بهشتی، مهدی پهناور و مهدی تقی خانی به مسابقات جام جهانی ساس فی سوئیس اعزام شده اند.
یخ نوردان کشور پس از این رقابت ها در جام های جهانی چین، کره جنوبی و روسیه نیز به میدان خواهند رفت. همچنین تیم ملی یخ نوردی کشورمان در رقابت های قهرمانی آسیا در کره جنوبی حضور خواهد یافت.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا در تلگرام irnavarzesh @همراه شوید.
ورزشی**9250**1545
خبرنگار:گلی سفیدزاده

انتهای پیام /*

نظر شما