شناسهٔ خبر: 23667105 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فولادگر: پاسخگو بودن به‌موقع مسئولان مانع اعتراضات اجتماعی است

رییس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی گفت: وقتی مسئولان به موقع به سوالات افکار عمومی پاسخ ندهند، تبدیل به شبهه می‌شود و وقتی به شبهه‌ها به موقع پاسخ داده نشود، تبدیل به تهمت، افترا، دروغ و نسبت ناروا شده و در نهایت مبدل به یک «ناهنجاری» می‌شود و این ناهنجاری‌ها منشاء معضلات و اعتراضات اجتماعی می‌شود.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: بهتر است مسئولان به ویژه مسؤولان دولتی به موقع پاسخ شبهه‌های به وجود آمده در افکار عمومی را بدهند تا مردم به سایت‌های غیررسمی داخلی و خارجی مراجعه نکنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با یادآوری برخی فضاسازی‌ها و شبهه‌افکنی‌ها درباره حقوق و مزایای ماهانه نمایندگان، گفت: همان موقع که بحث افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان مجلس مطرح شد، اگر خوب، به موقع و شفاف توضیح داده می‌شد، شبهه به وجود نمی‌آمد اما با تاخیر دو سه روزه و ناقص اطلاع‌رسانی شد و هنوز هم این شبهه در ذهن افکار عمومی باقی است.

وی ادامه داد: نام نمایندگان مجلس نزد مردم در لیست نجومی‌بگیران نبود اما پس از شبهه‌افکنی‌ها درباره افزایش ۷۰ درصدی حقوق و مزایای نمایندگی و اطلاع‌رسانی دیرهنگام در این زمینه نام نمایندگان نیز در این لیست قرار گرفت. مردم حوزه انتخابیه فکر می‌کنند حقوق ماهانه نمایندگان ۳۰-۴۰ میلیون تومان است در حالی که بخش کوچکی از این مبلغ حقوق نمایندگی است و بقیه آن هزینه‌های مربوط به مخارج نمایندگی شامل ایاب و ذهاب، دفتر و اجاره خانه و غیره است.

رییس کمیسیون ویژه تولید ملی و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، بهترین زمان اطلاع‌رسانی درباره افزایش حقوق مسئولان کشور را تصمیم برای افزایش و قبل از افزایش آن دانست.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما