شناسهٔ خبر: 23667035 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیران ارشد هواوی جریمه شدند

مدیران ارشد شرکت چینی هواوی به دلیل سهل‌انگاری و نقص در امور مدیریتی، حدودا ۴۷۰ هزار دلار جریمه شده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، به نقل از رویترز، گزارش‌های جدید منتشر شده حاکی از آن است که مدیران ارشد شرکت چینی هواوی که در زمینه ساخت و تولید محصولات تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند فعالیت‌های گسترده‌ای در سراسر جهان دارد، به دلیل سهل‌انگاری و ضعف مدیریتی باید در مجموع ۳ میلیون یوان ( ۴۶۹ هزار دلار) جریمه پرداخت کنند.

رن ژنگفی - موسس شرکت هواوی - در اخطار و یادداشت کوچکی که در خطاب به کارمندان و کارکنان هواوی در تاریخ ۱۷ ژانویه نوشته بود، اعلام کرد که هیئت مدیره این شرکت قصد دارند مدیران ارشد و رهبران کلیدی این شرکت را به دلیل مشکلات بوجود آمده و نقض معاهدات خود، جریمه کند.

این در حالیست که سه مدیر عامل هواوی جائو پینگ، اریک ژو و کن هو، در کنار مدیر منابع انسانی این شرکت  یعنی جیسون لی نیز هرکدام ۵۰۰ هزار دلار جریمه شده‌اند.

شرکت فناوری هواوی یک شرکت چند ملیتی در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات است. دفتر اصلی این شرکت در شهر شنژن چین قرار دارد که نظم و انضباط یکی از ویژگی‌های مهم و برجسته این شرکت بوده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، دفتر لهستان این شرکت به ارائه اطلاعات نادرست و به دور از واقعیت متهم شده و به همین خاطر است که مدیران ارشد خاطی موظف به پرداخت جریمه شده‌اند.

اننتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما