شناسهٔ خبر: 23666603 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

وزیر اطلاعات: باید جلوی سوء استفاده دشمنان از کمبود‌ها گرفته شود

وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در صدد ایجاد انگیزه برای اقدام علیه حکومت است تا نارضایتی به مسائل امنیتی بدل شود در این صورت می توان با فعالیت و رفع کمبودها ، تلاش دشمنان را ناکام گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورا اداری استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره سه شهید عرصه سربازان گمنام در شمال غرب کشور و خدمه کشتی نفتکش سانچی اظهارداشت: وجود امنیت بی بدیل در کشور ثمره همدلی و همکاری همه دستگاه ها ست.

علوی ثبات و مشروعیت سیاسی حاکمیت را بسته به حمایت مردم دانست و گفت: حمایت مردم نشأت گرفته از رضایت مردم است و به میزان نارضایتی شاهد کاهش حمایت و مشروعیت خواهیم بود.

وی اقدامات دشمن برای ایجاد تزلزل در جامعه را امری طبیعی خواند و افزود: باید جلوی سوء استفاده دشمنان از کمبودها گرفته شود.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه مشکلات و زمینه های نارضایتی از قبیل مسائل قومیتی؛ معیشت و ریزگردها در کشور وجود دارد و مباحث اجتماعی؛ فرهنگی و یا اقتصادی است که می تواند به جامعه آسیب بزند، افزود: این مسائل با سرمایه گذاری و راهکارهای عاقلانه برطرف خواهد شد و برخی مواقع بروز اینگونه کاستی ها را به حکومت نسبت می دهند که نتیجه آن تبدیل مسائل اجتماعی به مسائل سیاسی است.

وی افزود: دشمنان در صدد ایجاد انگیزه برای اقدام علیه حکومت هستند تا نارضایتی به مسائل امنیتی بدل شود که در این صورت می توان با فعالیت و رفع کمبودها تلاش های دشمنان را ناکام گذشت.

وزیر اطلاعات جلب رضایت توده های مردم، اجرای عدالت و برقراری امنیت را وظیفه حکومت اسلامی دانست، و گفت: تامین رضایت مردم با امکانات مادی مقدور نمی باشد ، اما می توان با خوشرویی و حسن خلق آن را بدست آورد.

حجت الاسلام و المسلمین علوی مسئولان و مدیران را امانت دار و خادم مردم دانست و افزود: قرآن کریم ، پیامبران و ائمه اطهار(ع) برای مردم هستند و جمهوری اسلامی و مسئولیت ها نیز برای مردم است و باید به واسطه آن از مشکلات آنان گره گشایی کنیم.

باید از خدمتگذاری به مردم خسته نشویم

وزیر اطلاعات خطاب به مسئولان و مدیران استان گفت: باید از خدمتگزاری به مردم خسته نشده بلکه شکر نعمت را با خدمتگزاری بیشتر و البته بی منت بجا آورد.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهارداشت: نقطه شروع بحران از اقدامات دشمنان نبود بلکه دامن زدن به نارضایتی ها موجب بروز حوادث شد که با همکاری و همدلی دستگاه های امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی برطرف شد.

مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند

حجت الاسلام و المسلمین علوی گفت: مردم به خاطر امیدهایی که به نظام دارند از همراهی با اغتشاشگران پرهیز کردند اما دشمنان و بدخواهان نظام با بزرگ نمایی این آشوب ها درصدد انتشار اغتشاشات به همه کشور بودند اما پایان یافتن این اتفاقات ظرف ۴-۵ روز مایه اقتدار جمهوری اسلامی ایران شد.

وی افزود: حضور سرمایه گذاران در عرصه اقتصادی موجب رفع بیکاری و چرخش اقتصادی خواهد شد و لازمه فعالیت بخش خصوصی ، تامین امنیت است.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه در مبارزه با تروریست ها مغر آنان را هدف قرار می دهیم، افزود: برخورد با مفاسد اقتصادی با دیگر مسائل متفاوت است و باید جلوی فرار سرمایه را گرفت تا در افزایش بیکاری تاثیرگذار نباشد .

وی با تقدیر از عملکرد اداره کل اطلاعات استان اصفهان ، مدیر کل جدید این اداره را معرفی و منصوب نمود.

نظر شما