شناسهٔ خبر: 23666495 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

می‌خواهیم در 4 بازی کار صعود را تمام کنیم/ حضور در تیم‌ملی همیشه هدفم بوده است

ملی‌پوش تیم بسکتبال مهرام گفت: می‌خواهیم مقابل پتروشیمی در 4 بازی کار صعود به فینال را تمام کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، نوید رضایی فر بدون شک در این فصل یکی از پدیده های لیگ برتر بسکتبال بوده و عملکرد خوبی در ترکیب مهرام داشته است. او که متولد 1375 است، پنجمین فصل حضور خود را در مهرام سپری می‌کند و امسال توانست در ترکیب تیم ملی بزرگسالان هم قرار بگیرد و راهی کاپ آسیا شود. رضایی فر در این فصل نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌‌کند و در آخرین بازی مهرام مقابل پتروشیمی هم 38 دقیقه در زمین حضور داشت و پرامتیازترین بازیکن ایرانی زمین لقب گرفت.

* دو بازی با پتروشیمی در نیمه نهایی انجام دادید، چطور بود؟

تمام تلاش مان را در این دو مسابقه انجام دادیم که یکی با شکست و یکی با برد همراه بود. در دیدار اول خیلی خوب بودیم و بازی تقریبا تا کوارتر چهارم پایاپای پیش رفت، اما در 4، 5 دقیقه تمرکزمان از دست رفت و بازی را از دست دادیم. چند توپ مان وارد سبد نشد و اختلاف زیاد شد. در مسابقه دوم شروع خوبی نداشتیم و با هیجان و عجله بازی کردیم و در پایان نیمه اول 10 امتیاز عقب افتادیم، اما در نیمه دوم با تمرکز بهتری بازی کردیم و توپ هایمان وارد سبد شد.

* در بازی اول بعد از آنکه پرتاب سه امتیازی‌تان قبول نشد، به یک باره اختلاف زیاد شد.

بعد از آن پرتاب سه امتیازی که قبول نشد، تمرکز مان کم شد. از سوی دیگر با بازیکنان ایرانی‌مان آنچنان خوب نبودیم و خارجی‌ها موثر کار کردند.

* بعد از پرتاب سه امتیازی‌ات در بازی دوم نیمکت‌تان هم از جا کنده شد.

واقعا حس خوبی بود. همیشه در وهله اول موفقیت و پیروزی تیم برایم مهم است و پس از آن به امتیازآوری فکر می‌کنم.

* دو بازی سخت دیگر در تهران دارید و چقدر به صعود امیدوارید؟

این دو بازی هم سخت خواهد بود. بازی با پتروشیمی واقعا سخت است. تیم ما جوان، اما آنها با تجربه و برای بازی با آنها باید 40 دقیقه تمرکز داشته باشید و اگر یک لحظه غافل شوید، همه چیز از دست‌تان خارج می‌شود. البته ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که کار به بازی پنجم نکشد و می‌خواهیم در مسابقه چهارم تمام شود. 

* ابتدای فصل فکر می‌کردید با این تیم جوان تا این مرحله بالا بیایید؟

بله فکرش را می‌کردم تا این مرحله آسان بالا بیاییم، اما صعود به فینال مشکل است. البته در مقدماتی چهارم شدیم و 4 بازی سخت با دانشگاه آزاد در یک چهارم نهایی داشتیم.

* مدت طولانی در مهرام بودی و امسال چهره شدی.

امسال سال پنجمی است که در مهرام حضور دارم و باشگاه در این مدت کمک زیادی به من کرد. دو سال اول که خیلی جوان بودم و آنچنان بازی نکردم، اما فصل گذشته علی آرزومندی کمک کرد و امسال هم مصطفی هاشمی اعتماد به نفس خوبی به من داده است.

* به تیم ملی هم رسیدی و در کاپ آسیا حضور داشتی.

قبل از آن در مسابقات ویلیام جونز شرکت کرده بودم که خیلی برایم خوب بود و پس از حضور در اردوی بزرگسالان برای کاپ آسیا هم انتخاب شدم که تجربه بزرگی برایم شد.

* با نمایشی هم که در این فصل داشتی چقدر شانس داری برای بازی با قزاقستان هم انتخاب شوی؟

تیم ملی همیشه هدفم بوده و برای رسیدن به آن تمام تلاشم را می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما