شناسهٔ خبر: 23666214 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فرار از خانه پس از قتل همسر

مرد میانسال که با ۹‌ضربه چاقو همسرش را در خانه‌شان به قتل رسانده‌بود، پسرش را تلفنی در جریان حادثه قرار داد و از خانه گریخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، ساعت ۲۲:۳۴ شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ دی‌ماه امسال قاضی مرادی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران باتماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۳۲ نبرد از قتل زن میانسالی در خانه‌اش با خبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. تیم جنایی در محل حادثه که در پذیرایی آپارتمان طبقه چهارم ساختمان مسکونی حوالی خیابان میثم بود با جسد غرق به خون زن ۵۲ ساله‌ای روبه‌رو شدند که با اصابت ۹ ضربه چاقو به قتل رسیده‌بود.

نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول در درگیری با شوهرش به قتل رسیده است. همچنین مشخص شد این زن و شوهر که از قبل با هم اختلاف داشتند لحظاتی قبل با هم درگیر می‌شوند که در جریان آن مرد میانسال به آشپزخانه می‌رود و با برداشتن چاقو همسرش را هدف قرار داده و در ادامه پس از شستن خون‌ها موضوع را به پسرش خبر می‌دهد و از خانه فرار می‌کند.  

پسر مقتول که موضوع را به مأموران خبر داده بود، گفت: پدرم ۵۶ سال سن دارد و بیکار و همیشه در خانه است. او مرد عصبانی است و قرص آرامبخش مصرف می‌کند. امروز صبح مثل همیشه از خانه خارج شدم و به محل کارم رفتم، اما پدر و مادرم هر دو در خانه بودند.

دقایقی قبل پدرم در حالی که صدایش لرزان بود به من تلفن زد و گفت حال مادرم بد است. او از من خواست هر چه زودتر خودم را به خانه برسانم و مادرم را به بیمارستان منتقل کنم.

خیلی نگران شدم و به سرعت به خانه‌مان آمدم که با جسد خونین و بی‌جان مادرم روبه‌رو شدم. در حالی که شوکه شده بودم با پدرم تماس گرفتم که به من گفت دیگر با او تماس نگیرم و بعد هم تلفنش را قطع کرد.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه جسد مقتول برای انجام آزمایش‌های لازم به دستور قاضی مرادی به پزشکی قانونی فرستاده شد. مأموران در تلاشند تا قاتل فراری را دستگیر و راز این حادثه را بر ملا کنند. 

منبع: روزنامه جوان

نظر شما