شناسهٔ خبر: 23666037 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

ادعای اشتیلیکه؛ من بودم کره ایران را می‌برد

من می‌توانستم سرمربی کره بمانم و همین نتایج را کسب کنم. ما برابر ایران بازی داشتیم و می‌توانستیم ایران را ببریم. اگر ایران را نمی‌بردیم حق داشتند من را اخراج کنند.

صاحب‌خبر -

آی اسپورت – تیم ملی کره جنوبی با هدایت اولی اشتلیکه در انتخابی جام جهانی ناکام بود و فدراسیون فوتبال این کشور نیز دست به تغییر زد و شین تایه یونگ را به جای اشتلیکه به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کرد. با این مربی کره به هر زحمتی بود به جام جهانی صعود کرد. اما اشتیلیکه حالا به دفاع از خودش پرداخته است.

او می‌گوید: «کره تیمی است که ۹ بار پیاپی به جام جهانی راه یافته است ولی در این برهه چند بار سرمربی این تیم تغییر کرده است؟ این طبیعی نیست. آلمان در ۳۰ سال گذشته ۵ تا ۶ سرمربی داشته است ولی کره در همین مدت نزدیک ۲۵ مربی داشته است. تیم به جام جهانی راه یافته است و قبلا هم به جام جهانی راه یافته است و چه دلیلی دارد تا سرمربی این تغییر کند. فدراسیون فوتبال کره بیش از حد به رسانه‌ها و مردم گوش می‌دهد و اختیار چندانی ندارد. آن‌ها هیچ حمایتی از من نکردند. من می‌توانستم سرمربی کره بمانم و همین نتایج را کسب کنم. ما برابر ایران بازی داشتیم و می‌توانستیم ایران را ببریم. اگر ایران را نمی‌بردیم حق داشتند من را اخراج کنند.»

نظر شما