شناسهٔ خبر: 23665937 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

خالی کردن حساب بانکی به بهانه کمک

مرد جوان که به بهانه کمک به مشتری بانک حسابش را خالی کرده بود، تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، 28 آذر امسال زنی جوان با مراجعه به کلانتری سیزده آبان به ماموران اعلام کرد؛ ساعت 6 بعد از ظهر 27 آذر امسال برای برداشت پول و انجام عملیات بانکی به دستگاه خودپرداز بانک مراجعه کردم. پس از پایان عملیات، قصد گرفتن کارت از داخل دستگاه را داشتم که متوجه شدم دستگاه کارت مرا تحویل نمیدهد. در همین زمان جوانی حدود 25 ساله که پشت سرم ایستاده بود مدعی شد، کارت توسط دستگاه خورده شده و در ادامه به بهانه کمک کردن، شماره رمز کارت را پرسید و من نیز رمز عابر بانک را به او گفتم؛ پس از آن عنوان کرد دستگاه کارت مرا خورده و برای گرفتن کارت، در ساعت اداری به بانک مراجعه کنم. زمانی که به خانه رسیدم متوجه پیامکهای بانکی شدم. طی دو نوبت، مبلغ پنج میلیون و 400 هزار تومان از حسابم کسر شده بود.

کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی در بررسی تراکنش مالی حساب مالباخته، موفق به شناسایی دو مغازه طلافروشی در پاساژ المهدی و خیابان حرم در شهرری شدند .

با بررسی تصاویر به دست آمده از دوربینهای مداربسته دو مغازه طلافروشی، تصویر جوانی 25 ساله در هر دو مغازه به عنوان خریدار طلا مورد شناسایی قرار گرفت. در ادامه نیز مالباخته تصویر این شخص را به عنوان جوانی که در مقابل دستگاه خودپرداز حضور داشت، شناسایی کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده، عکس متهم به خواست بازپرس پرونده منتشر میشود و از شهروندانی که موفق به شناسایی تصویر این شخص شدند درخواست میشود هرگونه اطلاعات خود در خصوص هویت این شخص یا محل سکونتش را از طریق شماره تماس 73948277 – 021 در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

نظر شما