شناسهٔ خبر: 23665821 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

انفجار پیک نیک گاز 
9 کشته و زخمی ‌برجا گذاشت

انفجار پیک نیک گاز در لرستان دو کشته و هفت مجروح برجای گذاشت. به گزارش میزان، صبح دیروز اهالی روستای بابا بزرگ نوراباد لرستان با صدای انفجار سراسیمه به خیابان‌های روستا آمدند.
دقایقی بعد مشخص شد یکی از خانه‌های روستا به علت انفجار گاز ویران شده است. با کمک اهالی 9 نفر از اعضای خانه از زیر آوار و دود خارج شدند که مشخص شد دو نفر از آنها جان خود را از دست داده‌اند. هفت مصدوم دیگر با خودرو اهالی به بیمارستان منتقل شدند و تحت درمان قرار دارند. بررسی‌های اولیه پلیس نشان می‌داد این انفجار به علت ترکیدن پیک نیک گاز رخ داده است.

مرگ دو جوان روستایی در شعله‌های آتش

دو جوان در خانه روستایی گرفتار آتش شدند و جان خود را از دست دادند. به گزارش میزان، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی‌شهرستان شاهرود از مرگ دوجوان ۳۱ و ۱۷ ساله در یکی از روستا‌های توابع شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: ساعت ۵ بامداد روز جمعه یک مورد حریق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که عوامل انتظامی‌به محل اعزام شدند. این مقام آگاه با اعلام کشف دوجسد سوخته از منزلی که طعمه حریق شده بود، گفت: پس از کشف اجساد عوامل پلیس آگاهی شهرستان وتیم ویژه تشخیص هویت نیز اعزام که هویت جوان‌های فوت شده مشخص شد.این مسئول انتظامی‌در ادامه اذعان داشت: با بررسی ماموران مشخص شد مالک منزل درسفر خارج از شهرستان حضور داشته و دوجوان  که از بستگانش بودند، درمنزل حضور داشتند که پس از تساعد گاز مواد اشتعالزا در محل به دلایل نامعلوم منزل دچار حریق شده و شدت آتش‌سوری به حدی بوده که متاسفانه دو مرد جوان نتوانسته‌اند از منزل خارج شوند و جان خود را از دست داده‌اند. این مسئول انتظامی ‌در پاسخ به این سوال که علت حریق چیست،گفت: تا بررسی دقیق زوایای موضوع واعلام نظر کارشناسان نمی‌توان  به طور دقیق این مورد اظهارنظر کرد و پس از بررسی‌های کارشناسانه علت آن اعلام خواهد شد.

قتل مرد 67 ساله در نزاع خانواده زن و شوهر

فرمانده انتظامی ‌شاهرود از مرگ مرد 67 ساله در درگیری خانوادگی خبر داد. به گزارش میزان، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی‌شهرستان شاهرود از وقوع درگیری خانوادگی منجر به فوت یک پیرمرد ۶۷ ساله خبرداد و گفت: درساعت ۱۹ روز جمعه یک مورد درگیری خانوادگی بین یک زن و شوهر به وقوع پیوسته که با توجه با ضرب وجرح زن توسط شوهر، پدر زن به حمایت از دخترخود با دامادش درگیر و پس از آن برادران دختر وخانواده داماد نیز وارد درگیری و ضد وخورد شدند. این مقام آگاه به استفاده از چاقو در این درگیری اشاره کرد وگفت: متاسفانه طرف‌های درگیری براثر زد وخورد دچار جراحاتی سطحی شدند، اما پیرمرد ۶۷ ساله براثر ضربات وارده و کهولت سن پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. فرمانده انتظامی ‌شهرستان شاهرود از دستگیری همه عاملان درگیری خبر و افزود: با دستور مقام قضایی همه افراد بازداشت و تحت نظر قرارگرفتند.

زلزله ۵ ریشتری حوالی سومار كرمانشاه را لرزاند

زلزله‌ای به بزرگی ۵ ریشتر مرز عراق و كرمانشاه - حوالی سومار را لرزاند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ،شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران در ساعت 01:47:55 بامداد  دیروز زمین‌لرزه  استان کرمانشاه را ثبت کردند. این زمین‌لرزه  در عمق10کیلومتری زمین در استان مرز عراق و کرمانشاه حوالی سومار رخ داده است. تیم‌های ارزیاب اورژانس به منطقه کانون زلزله ۵ ریشتری سومار مراجعه کردند و پس از بررسی اعلام داشتند خسارت و یا مصدومی‌مشاهده نکردند.

عکس سلفی جوان زاهدانی را 
به کام مرگ کشاند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: جوان 22 ساله زاهدانی که عصر روز جمعه قصد داشت هنگام عبور قطار عکس سلفی بگیرد، جان باخت‌. ‌به گزارش ایسنا ‌راشدی بیان کرد: قطار برخورد مستقیم با این جوان نداشته است اما سرعت قطار باعث پرت شدن و برخورد سر وی با سنگ‌های اطراف ریل شده است‌. راشدی افزود: شدت ضربه به حدی بوده که این جوان در دم جان باخته است.

کشف ۱۸۳ رأس دام قاچاق در طبس

جانشین انتظامی‌استان از کشف ۱۸۳ رأس دام قاچاق در شهرستان طبس خبر داد. 
به گزارش مهر، سرهنگ «سعید دادگر» در تشریح این خبر گفت: روز جمعه  مأموران انتظامی‌شهرستان طبس هنگام کنترل محورهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل احشام مشکوک شدند و خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در رامهرمز

فرمانده انتظامی‌شهرستان رامهرمز از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق توسط ماموران انتظامی‌خبر داد. به گزارش مهر، سرهنگ «مراد ظاهری» گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی ‌رامهرمز حین گشت‌زنی هدفمند در محورهای مواصلاتی شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل سوخت مشکوک و آن را متوقف کردند.وی افزود: در بازرسی از تریلی توقیفی، ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق کشف شد.سرهنگ ظاهری در پایان خاطرنشان‌کرد: در این راستا ۲ نفر دستگیر و راهی مراجع قضائی شدند.

کشف ۱۴۰ کیلوگرم تریاک در گلستان

فرمانده انتظامی‌استان از کشف ۱۴۰ کیلوگرم تریاک خبر داد. به گزارش مهر، سردار «علی‌اکبر جاویدان» گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر در راستای طرح عملیاتی برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر طی 48 ساعت گذشته موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از عاملان توزیع موادمخدر در استان شدند. وی گفت: در همین راستا بیش از ۱۴۰ کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان کشف شد. فرمانده انتظامی ‌گلستان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودرو و ۴ دستگاه گوشی تلفن همراه، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

۵ میلیارد اسباب بازی و لوازم‌ التحریر قاچاق 
در خراسان‌رضوی کشف شد

فرمانده انتظامی‌استان خراسان‌رضوی از کشف محموله ترانزیتی لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی قاچاق خبر داد. 
به گزارش مهر،سردار قادر کریمی ‌گفت: در اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق کالا، اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله ترانزیتی سنگین لوازم‌التحریر و اسباب بازی قاچاق از استان‌های غربی کشور به خراسان‌رضوی و مشهد به دست آمد. فرمانده ارشد انتظامی‌خراسان‌رضوی افزود: پس از ردزنی‌های گسترده اطلاعاتی، تیم‌های ورزیده پلیس آگاهی نیشابوری با هدایت سرهنگ بیات مختاری، فرمانده انتظامی ‌این شهرستان به طور ضربتی وارد عمل شده و خودروی تریلر ترانزیتی حامل کالای قاچاق را در مبدا ورودی نیشابور متوقف کردند. سردار کریمی‌گفت: در بازرسی از تریلر ۴۶۷ کارتن شامل انواع لوازم‌التحریر و اسباب بازی قاچاق که بنابر اعلام نظر اولیه کارشناس پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برآورد قیمت شده کشف شد.

برچسب‌ها:

نظر شما