شناسهٔ خبر: 23665555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

قربان بردیف تائید کرد

مالک ایرانی اورتون دنبال سردار آزمون

قربان بردیف، مدیر روبین کازان در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود اظهاراتی درباره سردار آزمون داشت. این مربی تائید کرد مالک ایرانی باشگاه اورتون انگلیس خواهان جذب سردار شده و حتی با او در این باره صحبت کرده است.

صاحب‌خبر -

بردیف ابتدا درباره اینکه رابطه خوبش با سردار باعث تخریب رابطهاش با مدیریت باشگاه روبین شده، گفت: «فکر نمیکنم. مفاد قراردادش با مدیریت باشگاه به صورت کاملا دقیق مشخص نشده است. از همان آغاز مشخص است که حقوق قانونی قرارداد سردار آزمون متعلق به باشگاه است که همین نشان میدهد با یک سری از واقعیتها مطابقت ندارد و پاسخگوی مناسبی نیست. در قرارداد سردار، بندی مبنی بر دریافت خسارت 5/2 میلیون دلاری وجود داشت و باشگاهی که این مبلغ را پرداخت میکرد میتوانست با رضایت بازیکن جذبش کند. در نتیجه باشگاه روستوف پیشنهاد رسمی خود را با مبلغ 5/2 میلیون دلار ارائه کرد. روبینکازان واکنشی به این پیشنهاد نشان نداد و سردار آزمون پس از گذشت 30 روز میتوانست جدا شود. در نهایت سردار آزمون به صورت رایگان روبینکازان را ترک کرد. این کلیت موضوع بود و مدارک آنها نیز موجود است.»

او همچنین گفت: «علاقهمندیهای بسیار زیاد و گستردهای برای جذب او وجود داشت. تمام باشگاهها با ما و پدرش تماس میگیرند. بهترین باشگاهها همانند آرسنال و سلتیک در میان آنها هستند. مالک اورتون یک ایرانی است و سعی داشت با من برای انتقال سردار آزمون صحبت و مذاکره کند. سردار آزمون میلیونها طرفدار داشته و مورد توجه بسیار گستردهای قرار دارد. او پس از یک فصل خوب در این فصل نتوانست این فشارها را تحمل کند. به روبینکازان آمد و تمام اتفاقهای پیشین را پشت سر گذاشت. خدا را شکر میکنم که خداوند چنین تجربهای به او داد. حتی اگر آن یک گل را در نیمفصل اول لیگ برتر روسیه به ثمر نمیرساند برای او بهتر بود. من به سردار گفتم خدا او را به خاطر رفتارهای ستاره گونهاش مجازات خواهد کرد. برای لحظاتی کنار دریا خواهی بود، اما امتیازی به دست نمیآوری. او در روستوف هم همینگونه بود. جایی که چند امتیاز داشت و گلهایی به ثمر رساند. عکسالعمل فوقالعادهای بود. او این اواخر در تیم ملی نیز همانند روبینکازان در گلزنی ناکام بود. در شرایط بدی مصدوم شد. فقط در بازی با لکوموتیو مسکو سرداری را که مورد نظرم بود و احتیاج داشتم مشاهده کردم.»

نظر شما