شناسهٔ خبر: 23665101 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برگزاری کارگاه پژوهش برای ۱۲۰ استاد حوزه علمیه لرستان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان لرستان از برگزاری کارگاه علمی ارائه راهکارهای فرهنگ پژوهش برای ۱۲۰ استاد حوزه علمیه این استان خبر داد .

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام کامران پنام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه کارگاه سواد تحقیق و پژوهش طی 3 مرحله بصورت متناوب از اسفندماه امسال برای اساتید مدارس علمیه استان لرستان برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این کارگاه ها که زیر نظر اساتید مجرب تحقیق و پژوهش برگزار خواهد شد، اساتید مرتبط با پژوهش در مدارس استان راه کارهای ارائه روش های کارآمد و مشاوره ای تحقیق را به طلاب فرا خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح کمی و کیفی پژوهش جهت راهنمایی طلاب برای انجام پایان نامه ها و آثار پژوهشی از مهمترین اهداف اجرای این کارگاهها است خاطر نشان کرد:این کارگاهها با حضور 120 نفر از اساتید مدارس علمیه استان لرستان در 3 دوره برگزار خواهد شد .

معاون پژوهش حوزه علمیه و دبیر جشنواره علامه حلی(ره) استان لرستان در ادامه همچنین با اشاره به برگزاری دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در استان اظهار داشت:فرصت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره)  در استان چند روز آینده به اتمام خواهد رسید و پس از آن جلسه توجیهی ارزیابان برای برسی های اجمالی ،تفصیلی اول و دوم آثار طلاب و پژوهشگران حوزه های علمیه  خواهران و بردادران آغاز خواهد شد .

حجت الاسلام پنام در پایان با بیان اینکه اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی(ره) نیز اسفند ماه سالجاری در خرم آباد برگزار خواهد شد افزود:برای ارتقاء کیفیت آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره امسال قریب به  کارکاه برای حوزه های خواهران و برادران برگزار شد .

 

نظر شما