شناسهٔ خبر: 23665085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان:

ادامه دادن به راه، هدف و مقصد شهدا وظیفه همگان است

مولوی «سید عبدالصمد ساداتی» گفت: وظیفه تمامی افراد است که به هرنحوی مانند امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر، با خدمت به جامعه، راه، هدف و مقصد شهدا را ادامه دهند.

صاحب‌خبر -

ادامه دادن به راه، هدف و مقصد شهدا وظیفه همگان استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، یادواره شهدای سه شهرستان «سراوان»، «مهرستان» و «سیب و سوران» با حضور سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع)، مدیرکل بنیاد شهید سیستان و بلوچستان، علما، روحانیون، مسئولین دستگاه‌های اجرایی، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی سید الشهداء (ع) دانشگاه پیام‌نور‌ مرکز سراوان برگزار شد.

مولوی «سید عبدالصمد ساداتی» امام جمعه اهل سنت شهرستان «سراوان» در این مراسم اظهار داشت: این یادواره، مناسبتی برای یادآوری جان فشانی و از خودگذشتی انسان‌هایی است که مقابل ظلم و ستم، جهل و نادانی و دشمنان اسلام و قرآن ایستادگی کردند.

وی با اشاره به این‌که موفقیت امروز کشور حاصل همت و تلاش‌های افرادی است که در راه مقابله ظلم و ستم قیام کردند، ادامه داد: شهیدان نزد خداوند دارای مقام والا، عزت و احترام هستند، تا جایی که در قرآن آمده است، هرگز به شهیدان مرده نگویید چرا که آنان نزد خداوند حیات و زندکی خاص دارند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان گفت: وظیفه تمامی افراد است که به هرنحوی مانند امربه‌معروف و نهی‌از‌منکر، با خدمت به جامعه، راه، هدف و مقصد شهدا را ادامه دهند، چرا که شهیدان برای پاسداری از ارزش‌های اسلام، نظام اسلامی، انقلاب و  ارزش‌های انقلاب جان فشانی کردند.

مولوی ساداتی خاطرنشان کرد: خیل عظیم شهدا، خانواده شهدا و ایثارگران نشان‌گر پایمردی و استقامت امت اسلامی ایران است که مقابل باطل ایستادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما