شناسهٔ خبر: 23664388 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اختصاص 600 میلیارد ریال اعتبار برای انتقال آب سد طالقان به قزوین در لایحه بودجه

قزوین-ایرنا-رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قزوین گفت: در لایحه بودجه سال آینده، 600 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح انتقال آب شرب از سد طالقان به استان در نظرگرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین، ابوالفضل یاری افزود: از این میزان 100 میلیارد ریال از محل منابع عمومی دولت و 500 میلیارد ریال نیز از محل مشارکت های عمومی و خصوصی در نظر گرفته شده است.
وی همچنین یادآور شد: سیاست دولت در اجرای طرح های عمرانی رفع محرومیت و رسیدن به میانگین های کشوری است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اعتبارات هزینه ای استان در سال جاری نسبت به میانگین کشوری بیش از یک درصد رشد داشته است.
این مسئول در رابطه با تقدیم لایحه بودجه سال آینده کشور توسط دولت به مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: بودجه سال 97 کشور یکی از شفاف ترین بودجه های تنظیم شده طی سال های اخیر بوده است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین در ادامه با اشاره به تغییر رویکرد در بودجه سال آینده توسط دولت،اظهار کرد: بودجه ریزی برمبنای عملکرد که رویکرد جدید دولت در زمینه ارایه اعتبارات به دستگاه ها است، زمینه مشارکت عمومی و خصوصی را بیش از گذشته فراهم می کند.
3013
انتشار دهنده: رضا اولادی

انتهای پیام /*

نظر شما