شناسهٔ خبر: 23664355 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مسئولان ابهامات حادثه کشتی «سانچی» را هرچه زودتر روشن کنند

آیت‌الله «علی معلمی» گفت: حادثه کشتی «سانچی» ابهاماتی دارد که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان ذی‌ربط این ابهامات روشن شود.

صاحب‌خبر -

با پیگیری‌ مسؤولان ابهامات حادثه کشتی سانچی هرچه زودتر روشن شود

به گزارش دفاع پرس از ساری، آیت‌الله «علی معلمی» نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، امروز (شنبه) در مراسم گرامی‌داشت دریانورد «میلاد عنایتی» جان‌باخته حادثه کشتی «سانچی» که در حسینیه عاشقان ثارالله قائمشهر برگزار شد، با بیان این‌که حادثه کشتی «سانچی» ابهاماتی دارد که امیدواریم با پیگیری‌های مسئولان ذی‌ربط این ابهامات روشن شود، اظهار داشت: سفر دریایی کم‌خطرترین سفر محسوب می‌شود و خطر تصادف دو کشتی در دریا بسیار کم است.
 
وی افزود: حادثه آن‌قدر سریع اتفاق افتاد که دریانوردان فرصت فرار نداشتند چراکه کشتی‌ها معمولا قایق‌های نجات دارند که در موقع گرفتاری از آن استفاده کنند، ولی باید دید که چه شده که حتی فرصت استفاده از این قایق‌ها را هم نداشتند.

آیت‌الله معلمی با بیان این‌که از همان روز نخست که وارد منزل این مرحوم شدم و چشمم به چهره پدرش افتاد وی را فردی صبور و با متانت یافتم، اظهار داشت: این مراسم‌ها تمام می‌شود و ممکن است آتش مصیبت در خلوت به سراغ مادر، پدر و همسرش برود، زمانی که فکر و اندیشه این مصیبت آزارشان می‌دهد تنها یاد خدا آرامش‌بخش خواهد بود.

وی افزود: به فرموده امام باقر (ع) هرکه بر مصیبت سخت و دردناک تحمل داشته باشد، خداوند بر عزت وی می‌افزاید و بهشتی می‌شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید کسانی که مصیبت برای آنان دردناک و تحملش سخت است صبر پیشه کنند چراکه ممکن است دعا‌های ما مستجاب نشود، ولی وقتی خدا دعا کند مستجاب الخواسته است و به کسانی که تحمل کردند درود می‌فرستد.

انتهای پیام/

نظر شما