شناسهٔ خبر: 23664299 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

اپلیکیشن جدید واتس اپ به کمک کسب و کارهای کوچک می‌آید + (اسکرین شات و دانلود)

واتس اپ چند ماه پیش خبر از عرضه اپلیکیشن جدیدی برای کسب و کارها داد و به عنوان بخشی از این سرویس جدید، آن ها اکانت های بیزینسی را به صورت به محدود به نسخه آزمایشی واتس اپ آوردند. امروز این کمپانی بالاخره به وعده اش عمل کرد و واتس اپ بیزینس (WhatsApp Business) را برای کمک به کسب و کارهای کوچک تر منتشر نمود. با استقبال زیادی که طی سال‌های اخیر از تصاویر سلفی شده است، این پرسش در ذهن افراد ایجاد می‌شود که خالق حقیقی تصاویر سلفی چه کسی بوده است. در اوایل سال ۲۰۱۸ در نمایشگاه CES ما شاهد نمایش تلویزیون غول‌پیکر ۱۴۶ اینچی سامسونگ به نام “دیوار”(The Wall) بودیم. اما با مانور بیشتر سامسونگ بر روی این نام‌های تجاری، به نظر می‌رسد کار پروژه‌ ساخت تلویزیون‌های غول‌پیکر تازه کلید خورده است. طرح شماتیک فاش‌شده در چین، عرضه احتمالی گوشی پرچم‌دار نوکیا ۱۰ را با یک دوربین مجهز به پنج لنز فاش می‌کند. اگر از کاربران iOS هستید، احتمالا برایتان جالب باشد که بدانید در این پلتفرم به غیر از تلگرام اصلی نسخه دیگری از اپلیکیشن به نام Telegram X هم وجود دارد که می توانید با جستجوی در اپ استور آن را دانلود کنید. موبایل اقتصادی «آریستو 2» کمپانی ال جی امروز به صورت رسمی معرفی شد. این اسمارت فون که هفته گذشته شاهد انتشار ویدئوی جعبه گشایی آن در یوتیوب بودیم، شباهت زیادی به نسخه قبلی خود دارد که سال گذشته معرفی شده بود. از آغاز جریان راه بیت کوین، به سبب راز و رمزها و همچنین فوت و فن‌هایی که هر کاربری به آنها وارد نبود، می‌شد حدس زد به زودی شاهد حملات متعدد هکرها (که به نوعی با موضوع بیت کوین و ارزهای دیجیتال گره خورده‌اند) خواهیم بود. مرکز ماهر کشور با آگاهی از این حملات به تازگی خبر از سایت‌هایی داده که به واسطه سخت‌افزارها و توانایی سیستم بازدیدکنندگان خود، مشغول به استخراج ارز دیجیتال می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، این اپلیکیشن رایگان بوده و فعلا نسخه اندروید آن در کشورهای اندونزی، ایتالیا، مکزیک، انگلستان و ایالات متحده آمریکا در دسترس است. البته واتس اپ قول داده که در هفته های آتی این اپلیکیشن را برای سیستم عامل iOS و مارکت های بیشتر عرضه کند.

واتس اپ بیزینس مشابه خود اپلیکیشن اصلی است با این تفاوت که ویژگی هایی برای ساخت پروفایل های بیزینسی می دهد. کسب و کارها می توانند اطلاعات مهمی از جمله ایمیل، آدرس فروشگاه یا وب سایت ها را به پروفایل خود اضافه کنند تا کاربران راحت تر بتوانند با آن ها ارتباط برقرار نمایند.

اکانت های کسب و کار واتس اپ با یک آیکون سبز رنگ مشخص می شوند.

جدا از اینکه در این نسخه از واتس اپ، ابزارهای پیام رسان هوشمند در اختیار کسب و کارها قرار می گیرد. چیزی که پیشتر مشابهش را با فیسبوک مسنجر دیده بودیم. به عنون نمونه می توانید برای سوال های تکراری جواب های سریع بگذارید و یا وقتی که در دسترس نیستید، به مشتریان بگویید که فعلا سرتان شلوغ است.

دسترسی به آمار پیام ها نیز از دیگر ویژگی های واتس اپ بیزینس به شمار می رود. بد نیست بدانید برای ارتباط با کسب و کارهایی که از این اپلیکیشن جدید استفاده می کنند، احتیاجی نیست که شما هم یک اکانت واتس اپ بیزینس بسازید و با همان واتس اپ معمولی می توانید با آن ها حرف بزنید.

WhatsApp Business
قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای
سازنده: WhatsApp Inc
سیستم عامل: اندروید
حجم: 32 مگابایت
دانلود:
گوگل پلی

نظر شما