شناسهٔ خبر: 23663726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

استاندار: کلیات طرح احداث شهرک سلامت در قزوین تایید می شود

به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره نظام پزشکی قزوین افزود: با کلیات طرح احداث شهرک سلامت در قزوین موافق هستیم چون نیاز به

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره نظام پزشکی قزوین افزود: با کلیات طرح احداث شهرک سلامت در قزوین موافق هستیم چون نیاز به احداث چنین مجموعه ای برای قشر پزشکان استان احساس می شود.
وی اضافه کرد: به زودی برای بررسی تمامی جوانب کار بازدیدی میدانی از زمین این طرح خواهیم داشت تا از نزدیک در خصوص مسایل و مشکلات آن تصمیم گیری کنیم.
علی فرخزاد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: تغییر کاربری زمین مورد نظر برای این شهرک یکبار در کارگروه زیربنایی با شرایط خاص تایید شد اما بعدها با مخالفت برخی دستگاه ها از جمله جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی روبه رو شد.
مدیرعامل تعاونی پزشکان استان قزوین نیز در این دیدار گفت: احداث شهرک سلامت از 20 سال پیش در زمینی جوار پادگان شهر قزوین مطرح شد اما بنا به دلایل مختلف تا امروز مسکوت مانده است.
مجید نصری افزود: در این شهرک مجموعه امکانات رفاهی، فضاهای ورزشی و فرهنگی در نظر گرفته شده و برای این شهرک انرژی سبز از نور خورشید،جمع آوری آب باران طرح ریزی شده است.
وی با بیان اینکه زمین این طرح غیرکشاورزی است،افزود: در این زمین با 16.5 هکتار مساحت 250 قطعه واحد دوبلکسی با 160 متر مساحت برای هر قطعه در نظر گرفته شده که هنوز تایید نشده است.
نصیری ادامه داد: رعایت حریم این شهرک با پادگان براساس ضوابط اعلام شده مهمترین مانع پیشرفت این طرح است که امیدواریم با بازدید استاندار شاهد رفع این گره باشیم.
زمین در نظر گرفته شده برای شهرک مسکونی سلامت قزوین ویژه پزشکان ۱۶.۵ هکتار می باشد و قرار است رعایت همه مسائل زیست محیطی و ایجاد فضای سبز و زمین های ورزشی و جاده سلامت در آن اجرا شده و به عنوانی مکان دوستدار محیط زیست معرفی شود.
6101*3013
خبرنگار:هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

نظر شما