شناسهٔ خبر: 23663325 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ابلاغ مصوبه دولت با اختصاص تسهیلات موافقتنامه وام برای اجرای طرح ساخت راه آهن رشت- آستارا

تهران- ایرنا- معاون اول رئیس جمهوری مصوبه دولت درخصوص اختصاص تسهیلات موافقتنامه وام برای اجرای طرح ساخت راه آهن رشت-آستارا را ابلاغ کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، هیات وزیران در جلسه 24/10/1396 به پیشنهاد وزارت امور اقتصادی و دارایی و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:
1- در اجرای بند (ب) تبصره (3) قانون بودجه سال 1396 کل کشور، تسهیلات موافقتنامه وام به مبلغ معادل یورویی حداکثر پانصد میلیون (000/000/500) دلار برای اجرای طرح ساخت راه آهن رشت- آستارا تعیین می شود.
2- دوره استفاده و ساخت طرح در این موافقتنامه سه سال، دوره تنفس 6 ماه و دوره بازپرداخت هفت سال است.
3- دستگاه اجرایی مربوطه موظف است حداکثر پنجاه و یک درصد (51%) از تجهیزات، ماشین آلات و خدمات مورد نیاز طرح موضوع این تصویب‏نامه را از محل تولیدات و خدمات داخلی تأمین نماید.
4- وزیر امور اقتصادی و دارایی مجاز است به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران موافقتنامه وام موضوع این تصویب‏نامه را امضا یا امضای آن را به مقام مسئول ذیربط تفویض کند.
اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری این مصوبه را به وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت راه و شهرسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان برنامه و بودجه کشور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ کرده است.
سیام*3061*1449*تنظیم: میترا بلندقامتی*انتشار: امیر کاردان راد

انتهای پیام /*

نظر شما