شناسهٔ خبر: 23663095 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس

خبرگزاری صداوسیما

آئین تجلیل از خادمان ستاد اربعین حسینی استان سمنان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم از 24 مسئول موکب شهرستان های استان، 9 خیر و جمعی از روحانیون، مسئولان دستگاه اجرایی ،فرمانداران و مسئولیت کمیته های ستاد اربعین با اهداء لوح سپاس و تندیس قدردانی شد.
استاندار سمنان در این مراسم ، شکوه ارزشمند راهپیمایی بزرگ اربعین را جلوه ای از عشق ماندگار مردم به امام حسین (ع) دانست.
سید شهاب الدین چاوشی خدمت به زائران اربعین را افتخارات مردم ایران و استان سمنان برشمرد و تصریح کرد : بر اساس تصمیم گیری وزارت کشور ، در اربعین سال 97 تحولی در برنامه ریزی به زائران انجام خواهد شد و استانها نقش مستقل و خاصی در تدارک و اعزام و پذیرایی و اسکان و بازگشت زوار خواهند داشت.
محمدرضا خباز استاندار سابق استان نیز که مسئولیت ستاد اربعین استان سمنان را در زمان برگزاری مراسم اربعین برعهده داشت در این مراسم با تجلیل ویژه از مردم مذهبی و عاشق اهل بیت (ع) این استان تاکید کرد : امکاناتی که از استان سمنان برای اربعین ارسال شده بود بیش از سهمیه تعیین شده برای استان بود و علاوه بر خدمات دهی بیشتر به زوار بخش از تجهیزات حمل و نقل و امکانات باقیمانده برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه در راه بازگشت اختصاص یافت.
دبیر ستاد دائمی اربعین در استان سمنان هم با بیان اینکه 40 هزار زائر از خدمات 21 موکب استان در اربعین 96 بهره مند شدند افزود : از استان سمنان نیز افزون بر 11 هزار نفر به این سفر معنوی رفتند.
وی از برگزاری 14 جلسه استانی با 97 مصوبه برای ساماندهی امور اربعین خبر داد و گفت : در زیر گروه های تخصصی و شهرستانی هم حدود 200 نشست و جلسه برای اجرای منسجم برنامه ها و جمع آوری و ارسال نذورات برگزار شد.
حسن اسلامی راد اجرای طرح درمان و ویزیت زوار در دو درمانگاه استان در ایام اربعین را خاطرنشان کرد و گفت : 165 میلیون ریال انواع اقلام دارویی برای درمان بیماران از استان سمنان ارسال و افزون بر چهار هزار و 750 نفر از خدمات این درمانگاه های مستقر در موکب های استان استفاده کردند.
دبیر ستاد اربعین استان افزود 258 اتوبوس و 45 دستگاه خودور سنگین وظیفه ترابری افراد و اثاثیه استان برای خدمات اربعین را بر عهده داشتند.
وی یکی از ویژگی های شاخص موکب های استان در کربلا، نجف و مرز مهران را انجام امور فرهنگی دانست و بر تقویت آن در اربعین سال آینده تاکید کرد.

 
تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس تجلیل از خادمان مسافران اربعین در سمنان + عکس

نظر شما