شناسهٔ خبر: 23662944 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

مديرکل ميراث فرهنگي يزد:

حضور يزد در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري

صاحب‌خبر -

مديرکل ميراث فرهنگي استان يزد گفت: استان يزد در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته در تهران حضور مي‌يابد.فاطمه دانش يزدي در اين خصوص گفت: استان يزد در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته که از تاريخ سوم لغايت ششم بهمن ماه در محل دائمي نمايشگاههاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود، حضوري متفاوت خواهد داشت.

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد در ادامه افزود: يزد در شاخه‎هاي گردشگري الکترونيک، گردشگري سلامت، طبيعتگردي و بوم‌گردي، گردشگري غذا و گردشگري کودک در اين نمايشگاه حضور خواهد داشت.

دانش يزدي با بيان اينکه 70شرکت خارجي و 430 شرکت داخلي در يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته تهران حضور خواهند داشت، عنوان کرد: بازديد از اين نمايشگاه فرصت بسيار مناسبي براي فعالان صنعت گردشگري مي‎باشد تا از اين طريق با دانش روز اين صنعت آشنا شوند و از طرفي زمينه ايجاد تعامل و جذب گردشگران فراهم شود.

اين مقام مسئول با اشاره به معرفي ظرفيتهاي ويژه استان، معرفي جشنواره‎ها و رويدادهاي خاص و همچنين سوغات استان در اين نمايشگاه گفت: توزيع اقلام تبليغاتي و راهنماي گردشگري، برگزاري مسابقه يزدشناسي و... از جمله برنامه‌هاي معرفي ميراث جهاني شهر تاريخي يزد در نمايشگاه بين‌المللي گردشگري، هتلداري و صنايع وابسته تهران مي‎باشد.

لازم به ذکر است يازدهمين نمايشگاه بين‌المللي گردشگري و صنايع وابسته با 11 محور و با سرفصل معرفي محصولات گردشگري و ظرفيتهاي بخش مختلف گردشگري کشور در محل دائمي نمايشگاههاي بين‌المللي تهران برگزار مي‌شود و ساعات کاري نمايشگاه از ساعت 9 صبح الي 18 خواهدبود.

نظر شما