شناسهٔ خبر: 23662924 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

میراحمدی خبر داد:

انتخابات هیئت مؤسس اساتید گفتمان دینی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه فرهنگی: سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری انتخابات هیئت مؤسس اساتید گفتمان دینی چهارمحال و بختیاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید عزیز الله میراحمدی، سرپرست معاونت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: برای پویایی، کارآمدی، سازگاری و انطباق هرچه بیشتر برنامه گفتمان دینی با نیازهای محیط اجتماعی که خود نیز مستلزم تغییر در شیوه‌ها، شناخت کلیت محیط جامعه و ساختارهای اجتماعی، یافتن و یا ابداع اجزای فرهنگی و به‌کارگیری روش‌های نوین است، برنامه راهبردی مجمع اساتید گفتمان دینی به ادارات کل تبلیغات اسلامی ابلاغ‌شده است.
حجت‌الاسلام میراحمدی ادامه داد: در گام نخست رزومه اساتید تهیه و میان اساتید واجد شرایط گفتمان دینی از طریق فضای مجازی و یا در قالب بروشور قبل از برپایی آیین افتتاح، توزیع شد و با معرفی توانایی‌ها، مهارت‌ها و تخصص نامزدها رأی‌گیری به عمل آمد و در گام دوم با حضور حداکثری اساتید واجد شرایط مجمع عمومی تشکیل شد.
وی بیان کرد: برای تعیین اعضای هیئت مؤسس مجمع عمومی اساتید گفتمان دینی استان، با توجه به گرایش علمی، پژوهشی، آموزشی و مهارتی اساتید درخواست خود را با تکمیل فرم مربوطه، با تعیین اولویت در 4 گروه تخصصی با عناوین دین و زندگی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، ارتقای سواد رسانه‌ای، اقتصاد مقاومتی ارائه و عضو یکی از گروه‌های تخصصی شدند.
حجت‌الاسلام میراحمدی گفت: بعد از مشخص شدن نامزدهای هر گروه و رأی‌گیری به ترتیب حجت‌الاسلام موسی اسماعیل‌زاده در گروه سواد رسانه‌ای، حجت‌الاسلام داوود قلعه بیگی در گروه دین و زندگی، سرکار خانم مهین شبانیان در گروه آسیب‌های اجتماعی و حجت‌الاسلام مصیب ابراهیمی در گروه اقتصاد مقاومتی به‌عنوان سرپرست و سرگروه انتخاب شدند.
وی ادامه داد: در گام سوم با شکل‌گیری گروه‌های تخصصی چهارگانه اعضای هر گروه تخصصی با اکثریت آراء یک نفر از داوطلبان را به‌عنوان سرپرست گروه برای حضور در هیئت‌رئیسه انتخاب و هیئت‌رئیسه شامل سرپرست گروه‌های چهارگانه و دبیر گفتمان دینی استان است که از میان خود یک نفر را به‌عنوان سرپرست هیئت مؤسس انتخاب می‌کنند.

نظر شما