شناسهٔ خبر: 23662919 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

خدری خبر داد:

برگزاری مسابقه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در لردگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان از برگزاری مسابقه ترجمه و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

احمدرضا خدری، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر مسابقه قرآنی ترجمه و مفاهیم قرآن کریم با محوریت آیات موضوعی در سطح شهرستان لردگان برگزار می‌شود.
وی افزود: این مسابقه به‌صورت کتبی و در قالب 20 سؤال طراحی شد که هدف عمده از این مسابقه علاوه بر ختم آیات منتخب، آشنایی با مفهوم و ترجمه آیات مبتلابه است و در پایان به 20 نفر از برگزیدگان و افراد برتر جوایزی به‌رسم یادبود اهداء می‌شود.
خدری تصریح کرد: ایجاد شور و انگیزه و همچنین تنوع کاری و فعالیتی می‌توان نقش قابل‌توجهی در جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های قرآنی ایفا کند که برگزاری مسابقات قرآنی از بهترین روش‌های جذب جوانان و نوجوانان به برنامه‌های قرآنی است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان اظهار کرد: با توجه به اجرای این برنامه در سال‌های 94 و 95 و استقبال قرآنیان از این مسابقه، پیش‌بینی می‌شود بیش از 500 نفر در این مسابقه شرکت کنند.
وی ابراز کرد: این مسابقه از یکم لغایت 21 بهمن در سطح شهرستان لردگان برگزار می‌شود.

نظر شما