شناسهٔ خبر: 23661946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار البرز اعلام کرد:

اختصاص کامل اعتبارات سفررییس جمهوری به البرزو افتتاح پروژه ها درموعدمقرر

کرج - ایرنا- استاندار البرز گفت: در سفر رییس جمهوری به البرز پروژه های تاثیرگذاری به تصویب رسیده که هرچه سریعتر باید اعتبارات آنها به طور کامل تخصیص یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محمد علی نجفی روز شنبه در نشست شورای اداری البرز با حضور معاون اول رییس جمهوری، افزود: مبلغ شش هزار و 264 میلیارد ریال برای تکمیل اعتبارات سفر رییس جمهوری به این استان اختصاص یابد.
وی ادامه داد: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه های استان حدود 65درصد است که با تخصیص 100درصد اعتبارات بیشتر آنها در موعد مقرر به بهره برداری خواهد رسید.
نجفی گفت: یکی از مشکلات البرز در حوزه فرهنگی نبود موزه های مردم شناسی و باستان شناسی است تا بتواند شناسنامه تاریخی و تمدنی خود را نشان دهد.
وی اضافه کرد: البرز فرزندان موفق در عرصه دانش، تولید علم و فرهنگ تقدیم دارد، اما سرانه فضاهای آموزشی مدارس و کتابخانه های عمومی این استان در رده های پایانی کشور قرار دارد، که جبران این محرومیت ها عزم ملی را می طلبد.
استاندار البرز گفت: برغم اینکه تعداد تخت های بیمارستانی در البرز، در دولت تدبیر و امید افزایش یافته اما با توجه به روند مهاجرت های بالا همچنان نیازمند توجه به تخصیص اعتبارات بیش تر برای ساخت بیمارستان ها و مراکز درمانی هستیم.
وی ادامه داد: تلاش می شود به مشکلات مردم نگاه کارشناسانه و مدبرانه داشته باشیم و با شناسایی نیازهای ضروری و اساسی در حوزه های مختلف و توانمندی های موجود، توجه به مناطق کم برخوردار و سرمایه های انسانی از هر نوع شتاب زدگی در تصمیمات کلان پرهیز کنیم.
استاندار البرز افزود: یکی از مشکلات البرز وجود چهار زندان در آن است که رفع این مشکل اجتماعی نیز نیازمند عزم ملی است.
وی خاطرنشان کرد:رفع بسیاری از مشکلات البرز نیازمند عزم ملی است که امید می رود هرچه بیشتر دراین زمینه کما فی سابق همراهی لازم را شاهد باشیم .
8029/1535خبرنگار: حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری

انتهای پیام /*

نظر شما