شناسهٔ خبر: 23661858 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سه تیم با 7 مساوی یک بر یک

پدیده و ثبت ششمین تساوی بدون گل استقلال

تا پایان هفته بیستم و بدون احتساب بازی عقب افتاده این هفته، تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با 9 تساوی بیشترین مساوی را مقابل رقبای خود کسب کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، بدون در نظر گفتن بازی فولاد و پیکان که به دلیل شرایط نا مساعد جوی به زمان دیگری موکول شد، تا کنون 159 بازی در لیگ هفدهم برگزار شده و تیم های پارس جنوبی جم و فولاد خوزستان با ثبت 9 تساوی مقابل حریفان خود صاحب بیشترین مساوی جدول هستند. اما در این بین استقلالی ها با 8 تساوی در رده بعدی قرار دارند که 6 مساوی آنها با نتیجه صفر – صفر رقم خورده است. از این 6 دیدار، وینفرد شفر در 5 بازی سرمربی استقلال بوده است. آبی پوشان با هدایت منصوریان مقابل استقلال خوزستان در هفته دوم مساوی کردند و بعد از آن شفر در مصاف با فولاد، سیاه جامگان، پیکان، تراکتورسازی و پدیده به تساوی بدون گل رسیده است.


جالب است بدانید از 9 تساوی پارس جنوبی جم و فولاد مقابل حریفانشان 7 بازی با نتیجه پرتکرار یک بر یک به پایان رسیده و شاگردان علی دایی در سایپا نیز تا پایان هفته بیستم 7 تساوی در کارنامه خود داشته اند که هر بازی با نتیجه تکراری یک بر یک همراه بوده است.

برچسب‌ها:

نظر شما