شناسهٔ خبر: 23661853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم ملی والیبال از باشگاه سایپا بازدید کرد

سرمربی، مربی و مدیر تیم ملی والیبال ایران با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا ضمن دیدار با مدیران ارشد این باشگاه از تمرین نارنجی‌پوشان بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم والیبال کشورمان به همراه دستیار صربستانی خود و همچنین امیر خوش‌خبر مدیر تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با حضور در مجموعه فرهنگی ورزشی سایپا، ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با عنایت‌الله آتشی و محمد علی اینانلوفر مشاورین ارشد مدیرعامل این باشگاه  در جریان ساختار و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری والیبال سایپا و همچنین نحوه استعدادیابی و و تیمداری این باشگاه در رده های سنی مختلف قرار گرفتند. 

کولاکوویچ ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه باشگاه سایپا به والیبال، در نشستی با محمدشعبان خمسه، سرمربی نارنجی پوشان به بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل روز والیبال کشور پرداختند. 

سرمربی تیم والیبال سایپا در پایان بازدید کادرفنی تیم ملی از تمرینات نارنجی پوشان باشگاه اظهار داشت: باید از مسئولان تیم ملی تشکر کرد که با توجه به  باشگاه‌ها و زیر نظر گرفتن تمرینات آنها با عث انگیزه بازیکنان و رشد و پویایی آنها می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با استمرار این بازدیدها شاهد پیشرفت والیبال ایران و همچنین کشف استعدادهای جدید برای تیم ملی در آینده و رقابت های پیش رو باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما