شناسهٔ خبر: 23661844 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

برف راه ارتباطی ۶۰ روستای کردستان را مسدود کرد

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای کردستان گفت:بارش برف دراستان منجر به مسدود شدن راه ارتباطی ۶۰ روستای واقع در چهار شهرستان استان شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش رجانیوز به نقل از مهر، محمد راشد مدرس گرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه بارش برف از عصر روز جمعه در استان آغاز شده است، گفت: عوامل راهداری در تمامی راه های سطح استان از آمادگی کامل برخوردار بوده و هستند.
 
وی با اشاره به اینکه تاکنون عملیات برفروبی و نمک پاشی در چندین نوبت انجام شده است، عنوان کرد: هم اکنون تردد در بیشتر گردنه های استان به ویژه محورهای سقز- بانه، سقز-مریوان، سروآباد- اورامان و سنندج-مریوان  با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
 
معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای کردستان اظهارداشت: تا ظهر امروز شنبه حدود ۱۰۰۰ کیلومتر عملیات برفروبی انجام شده و حدود هزارتن شن و نمک هم مصرف شده است.
 
وی با اشاره به اینکه در طول راه های استان عوامل راهداری به ۱۵۰ وسیله نقلیه امدادرسانی کردند، بیان کرد: تعداد ۶۰ روستا در شهرستان های بانه، مریوان، دیواندره و کامیاران مسدود شدند و در حال حاضر عوامل راهداری در حال برفروبی آنها هستند و تاپایان امروز بازگشایی خواهند شد.

برچسب‌ها:

نظر شما