شناسهٔ خبر: 23661835 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

یک سال سخت برای بانوی اول کاخ سفید + تصاویر

ملانیا ترامپ، بانوی اول امریکا شاید یکی از سخت ترین سال های عمر خود را در سال 2017 تجربه کرده باشد زیرا برخلاف همسر جاه طلب و خودشیفته خود که از "در مرکز توجه بودن" لذت می برد، علاقه ای به حضور در انظار عمومی ندارد اما در سال 2017 چاره ای جز شرکت در برخی محافل نداشت.

صاحب‌خبر -

ایران آنلاین /به گزارش ایران آنلاین به نقل از شبکه خبری سی ان ان، ملانیا ترامپ در تاریخ امریکای مدرن شاید یک بانوی اول منحصر به فرد باشد زیرا در گذشته هیچ بانوی اولی این سه ویژگی مهاجر بودن، مدل بودن و همسر سوم بودن را نداشته است. به نظر می رسد، این سه ویژگی باعث شده او از بانوی اول بودن به اندازه کافی لذت نبرد و به جای اینکه با میل و رغبت در انظار عمومی ظاهر شود، به انزوا کشیده شود.

---

ملانیا این ناخرسندی خود را از همان ابتدا نیز آشکار کرد و با تاخیر حدود 5 ماهه، در ماه ژوئن به اقامتگاه ریاست جمهوری در کاخ سفید نقل مکان کرد. او در این 5 ماه در یک مکان ناآشنا در آرامش زندگی می کرد.

---

"کیت اندرسون بروور"، نویسنده کتابی درباره بانوهای اول امریکای مدرن، درباره ملانیا به سی ان ان گفت: کاملا معلوم است که او از بودن در انظار عمومی راحت نیست. درست است که ما باید به حریم خصوصی او احترام بگذاریم اما این انزوای ملانیا کار ما را در شناخت او دشوار می کند یا این احساس را به ما می دهد که اصلا او را نمی شناسیم.

---

 

نظر شما