شناسهٔ خبر: 23661807 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نیمار بازیکن بزرگی است

زیدان: هرگز تسلیم نمی‌شوم/ در زمستان بازیکن جذب نمی‌کنیم

سرمربی رئال مادرید با وجود عملکرد ضعیف شاگردانش در فصل جاری لالیگا تاکید کرد که خرید زمستانی نخواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، با اینکه رئال مادرید شروع مناسبی در فصل 2017-18 نداشته اما زین الدین زیدان معتقد است آنها به خرید در زمستان نیاز ندارند. سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر دیپورتیوو لاکرونیا تاکید کرد که هیچ ورودی در ژانویه نخواهد داشت و اصرار دارد که نظر باشگاه هم با او هماهنگ است.

زیدان در نشست خبری گفت: هرگز مشکلی بین من و باشگاه وجود نخواهد داشت. همه چیز را با هم انجام می‌دهیم. اگر از من بپرسید، هیچ اختلاف نظر بین باشگاه و مربی وجود ندارد. ما در زمستان بازیکن جذب نمی‌کنیم. 

زیدان علاوه بر این به عملکرد شاگردانش ایمان دارد. او ادامه داد: من نگران نیستم، ما راه حل داریم، بنابراین باید نشان دهیم که همانند همیشه هستیم و ما فرصتی برای بازگشت به این کار داریم. ما در تمام بازی‌ها از حالا تا آخر مبارزه می‌کنیم. در مورد آن منفی فکر نمی‌کنم، فقط مثبت است. هرگز تسلیم نمی‌شوم زیرا این یکی از ارزش‌های رئال مادرید است. 

زیدان درباره اینکه مثلت رونالدو، بنزما و بیل در بازی فردا حاضر خواهند بود، گفت: هز سه آنها در لیست هستند، فردا خواهیم دید. او از توضیح درباره این که آنها فیکس باشند امتناع کرد.

علاقه رئال مادرید به خرید نیمار از پاری سن ژرمن سوژه رسانه‌ها شده و زیدان هم به این موضوع واکنش نشان داد: درباره بازیکنانی که با من نیستند صحبت نمی‌کنم. نیمار در تمام فوتبال جهان دوست داشتنی است زیرا او یک بازیکن بزرگ است.

نظر شما