شناسهٔ خبر: 23661705 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هویت شهری رشت باید در انجام امور بازآفرینی حفظ شود

R7877/P1357/S6,71/CT11

فرماندار شهرستان رشت گفت: باید دقت لازم انجام شود تا در هنگام انجام امور بازآفرینی ضمن ایجاد تغییرات شهری بر اساس اصولی فنی، هویت رشت را نیز حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سیدمحمد احمدی عصر امروز در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار و نوسازی شهری شهرستان رشت اظهار داشت: فعالیت‌های این کارگروه باید منجر به توسعه شود.

فرماندار رشت با تاکید بر لزوم انجام متوازن اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها در حوزه بازآفرینی خاطرنشان کرد: یکی از انتقادهایی که باید به خودمان داشته باشیم این است که توسعه را یک بعدی نگاه کردیم.

احمدی با تاکید بر لزوم توجه به مسئله بازسازی و بازآفرینی عنوان داشت: باید دقت لازم انجام شود تا در هنگام انجام امور بازآفرینی ضمن ایجاد تغییرات شهری بر اساس اصولی فنی، هویت شهرمان را نیز حفظ کنیم.

وی هدف از اجرای طرح های بازآفرینی را افزایش رفاه شهروندان دانست و افزود: هدف ما ارتقاء سطح زندگی شهروندان است و باید تلاش کنیم تا با انجام امور کارشناسی و استفاده از ظرفیت نخبگان به گونه‌ای عمل کنیم که سبب محدودیت زندگی مردم نشود.

فرماندار رشت با اعلام اینکه دوران کار هیئتی و رفع‌ تکلیفی گذشته است اظهار داشت: امروز تمام مسئولان باید تلاش کنند تا بدون فخرفروشی، وظایف خود را به درستی انجام دهند زیرا دوران انجام کارهایی برای پرکردن رزومه گذشته است.

احمدی با انتقاد از عدم شرکت مدیران شهرستان رشت در مراسم گرامیداشت شهدای نفتکش "سانچی" عنوان داشت: دو نفر از شهدای این حادثه اهل رشت بودند اما عدم حضور مدیران در مراسم یادبودشان سبب گله‌مندی خانواده آن‌ها شده است.

فرماندار رشت با بیان اینکه مدیران علاوه وظیفه کاری، وظیفه اجتماعی نیز دارند اظهار داشت: مردم انتظار ویژه‌ای از ما ندارند اما همین که ما را در کنار خودشان ببینند تسلای خاطری برای آن‌ است.

انتهای پیام/ح

نظر شما