شناسهٔ خبر: 23661675 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

استاندار سمنان:

استان ها در ارائه خدمات به زائران اربعین سال 97 مستقل عمل می کنند

استاندار سمنان گفت: بر اساس تصمیمات وزارت کشور در سال 97 استان‌های کشور در خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی مستقل عمل خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، سید شهاب‌الدین چاوشی در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی که در مجموعه فرهنگی هلال‌احمر سمنان برگزار شد با تشکر از خادمان زائران حضرت اباعبدالحسین(ع) از اربعین حسینی برای مکتب ما یک فرصت جاودانه یادکرد و افزود: با رهنمودهای مقام معظم رهبری، ایرانیانی که در فراق مزار شهیدان عاشورا گریستند موفق شدند پرچم این حرکت الهی را به دوش کشیده و گوشه‌ای از ارادت، مودت و محبت خود را نسبت به ثارالله و مکتبش به نمایش بگذارند.

استاندار سمنان با تبریک این توفیق به‌تمامی زائران و خادمان اظهار کرد: ایرانیان در کنار سایر محبین و دوستداران به آقا ابا عبدالحسین (ع) نشان دادند عشق به حسین پایان‌ناپذیر است.

وی گفت: امیدوارم که این فرصت‌ها و خدمات نسبت به اهل‌بیت عصمت و طهارت از سوی یکایک شما استمرار پیدا کند و هرسال به شکوه اربعین حسینی افزوده شود.
وی به تغییراتی که در برنامه سال آینده ستاد اربعین  حسینی در کشور انجام خواهد شد اشاره کرد و گفت: بر اساس تصمیم وزارت کشور، استان‌ها تقریباً کارها را خودشان به عهده خواهند داشت و از شکل کشوری و سراسری خارج و هر استانی متولی کار خاصی خواهد شد.
چاوشی عنوان کرد: مسئولیت ما در برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات به زائران از همین حالا آغاز می‌شود و باید زمینه‌های حضور آرام و منظم را در این مهم فراهم کنیم.

منبع: فارس

نظر شما