شناسهٔ خبر: 23661668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارتقای سیزده رتبه ای استان همدان در ایجاد کسب و کار

رتبه استان همدان در ایجاد کسب و کار از ۲۴ به ۱۱ ارتقا یافته است .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان همدان در شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت : با ایجاد مرکز سرمایه گذاری در استان تا کنون چندین طرح با سرمایه گذاری خارجی به ارزش بیش از ۶۶ میلیون دلار به بهره برداری رسیده است که برای ۶۴۵ نفر اشتغال ایجاد می کند . 
آقای محمودی راه اندازی سامانه خزانه داری الکترونیک و اتصال همه دستگاههای اجرایی این استان به آن را، از برنامه های اجرا شده در این اداره کل بیان کرد و افزود : در این سامانه با حذف صدور چک، هزار و ۶۰۰ شماره حساب راکد و غیر فعال دستگاههای اجرایی هم بسته شد .
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال باید شرایط سرمایه گذاری مطمئنی برای سرمایه گذاران ایجاد شود . 
آقای کاظمی با اشاره به اینکه قوانین و مقررات دستگاههای اجرایی، موانعی را برای سرمایه گذاران ایجاد و آنها را از سرمایه گذاری منصرف می کند،افزود: بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی با مشکلات مالی مواجه هستند و ساختار اقتصادی بانکها و نرخ سود بانکی باید به گونه ای تغییر یابد تا مشکلات مردم حل شود . 
 
mp4
<div id="video-display-embed-code_1809302" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2000912/1809302?width=300&height=200"></script></div>

نظر شما