شناسهٔ خبر: 23661580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

"تا آخر هفته سرمربی سپاهان مشخص می‌شود"

تابش: ثبات را به سپاهان برمی‌گردانیم/ کرانچار آدم با شخصیتی بود

نمایندگی دانشگاه اصفهان

سرپرست باشگاه سپاهان می‌گوید دو گزینه خارجی و داخلی برای سرمربی‌گری تیم سپاهان مد نظر هستند که تا پایان هفته تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

صاحب‌خبر -

مسعود تابش در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد تغییرات کلی باشگاه سپاهان اعم از مدیرعامل و سرمربی اظهار کرد: در حال حاضر در جلسه‌ای که با هیات مدیره و هیات فنی باشگاه داشتیم تصمیم بر این شد که کریم قنبری سرمربی موقت تیم باشد.

وی ادامه داد:‌ در حال حاضر دو گزینه برای هدایت تیم فوتبال سپاهان مد نظر ما است. یک گزینه از داخل کشور و گزینه بعدی خارجی است. ما با وسواس خاصی می‌خواهیم سرمربی را انتخاب کنیم تا بتوانیم وضعیت خوب و پایداری را در سپاهان برای حال و آینده به وجود بیاوریم. آخر این هفته مطمئنا سرمربی معرفی می‌شود.

وی در مورد این که رفتن کرانچار هزینه‌های جانبی برای باشگاه سپاهان گذاشته یا خیر گفت: ما توافق خوبی با آقای کرانچار انجام دادیم. ایشان مرد با شخصیتی است و با شرایط بسیار خوبی با ما کنار آمد و حتی اگر می‌خواست برای ادامه فصل در تیم بماند، چه بسا هزینه‌های بیشتری برای تیم داشت. باید بگویم یک مربی هر چقدر هم خوب باشد شاید با یک تیم به بن‌بست برسد و ایشان به این نتیجه رسیده بود.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از انتقادهای بزرگ در این چند سال عدم ثبات مدیریت بوده است و امروز هم این عدم ثبات مشاهده شد گفت: این انتقاد به‌جایی است که بزرگان و اصحاب رسانه از باشگاه سپاهان دارند. ما هم قبول داریم که عدم ثبات شاید علت ناکامی سپاهان در این چند فصل اخیر باشد. ما با هیات مدیره و هیات فنی تصمیم داریم چه برای سرمربی‌گری و چه برای مدیریت از بهترین گزینه‌ها استفاده کنیم تا در آینده در سپاهان ثبات به وجود بیاوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر محسن طاهری که سرمربی تیم هندبال سپاهان است، به همکاری خود ادامه خواهد داد یا خیر گفت: درباره این قضیه صحبتی نشده است. او سرمربی تیم هندبال بوده و اگر دوست داشته باشد می‌تواند همکاری‌اش را ادامه دهد و زمانی که خودش بخواهد از تیم جدا شود، با ما همکاری نخواهند کرد ولی او هنوز سرمربی تیم هندبال هستند.

انتهای پیام

نظر شما