شناسهٔ خبر: 23661010 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

اعطای مجوز برگزاری مسابقات بدمینتون غرب آسیا به زنجان

R41375/P1377/S6,59/CT11

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با قول اعطای مجوز برگزاری مسابقات غرب آسیا را به مسئولان زنجانی گفت: امیدواریم زنجان وظیفه میزبانی خود را به نحو احسن انجام دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، فریبا مددی بعدظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی جام فجر اظهار داشت: در هفته اخیر دو بار برای بازدید محل مسابقات به زنجان سفر کردیم و سالن مربوطه را مورد ارزیابی قرار دادیم.

وی از اعطای شش سهمیه بازیکن به استان زنجان خبر داد و گفت: تعداد نفرات تیم ملی ایران هفت نفر است و با شش سهمیه زنجان جمعا نفرات حاضر ایرانی در مسابقات 13 نفر خواهند شد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون با بیان اینکه برگزاری مسابقات جام فجر در استان‌های دیگر نیاز به مجوز فدراسیون جهانی دارد، گفت: مسابقات بین‌المللی جام فجر در تقویم جهانی ثبت شده است.

وی قول اعطای مجوز برگزاری مسابقات غرب آسیا را به مسئولان زنجانی داد و گفت: امیدواریم زنجان وظیفه میزبانی خود را به نحو احسن انجام دهد.

در ادامه برنامه سید بیوک موسوی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به اهمیت بالای میزبانی مسابقات بین‌المللی فجر اشاره و عنوان کرد: میزبانی مسابقات این چنینی به طور حتم به رشد و توسعه اقتصادی استان کمک‌ می‌کند.

وی با ارائه پیشنهاد به مسئولان ورزشی استان برای ویرایش درست وظایف کمیته‌های تخصصی گفت: امیدواریم بتوانیم در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه برگزار شود تمام وظایف را تقسیم‌بندی کنیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: به نظر بنده یک کمیته تخصصی برای برقراری امنیت اعم از نیروهای نظامی و انتظامی تشکیل شود.

وی در پایان به ظرفیت سپاه اشاره و عنوان کرد: سپاه عزیز هم می‌تواند در راستای تبلیغات و مشارکت برای این مسابقات حضور داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما