شناسهٔ خبر: 23660889 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ساغلام و چالشی به نام گل نخوردن

به نظر می رسد سرمربی جدید تراکتورسازی باید در اولین گام، معضل گل خوردن تیمش در 15 دقیقه های پایانی را حل کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی تبریز مقابل سایپا هشتمین شکست فصل خود را تجربه کرد تا روزهای بحرانی این تیم پرطرفدار به اوج برسد.

تراکتوری ها در همه 8 دیداری که واگذار کرده اند، در 30 دقیقه پایانی بازی دروازه شان باز شده و نتیجه بازی را از دست داده اند. تراکتور با در اختیار داشتن بازیکنان جوانی نظیر علی طاهران، محمدرضا مهدی زاده، محمد مسلمی پور، محمد نادری، امیر نصر آزادانی و فاخر تهامی در نیم فصل همیشه با معضل عدم حفظ نتیجه بازی مواجه بود. به نظر می رسید با جذب بازیکنانی که به عنوان سرباز به این تیم آمده اند و حضور مهدی کیانی این تیم بتواند نمایش مطلوب تری داشته باشد و آمار بهتری در فاز دفاعی برجای بگذراند.


تراکتوری ها  12 گل از 24 گل خورده را در بازه زمانی دقیقه 75 تا 90 دریافت کرده اند و حالا ارطغرل ساغلام باید بیش از پیش نگران دقایق حساس تیمش در نیمه دوم باشد. چرا که آنها با این گل خوردن ها بارها بازی برنده را به حریف واگذار کرده اند. در واقع این مربی ترکیه ای باید پاشنه آشیل تیمش را به نقطه قوت تبدیل کرده و ثبات را در نتیجه گیری تیمش به وجود آورد. جالب است بدانید تراکتورسازی با دریافت 12 گل در 15 دقیقه های پایانی از این حیث رکورد دار لیگ تا پایان هفته بیستم است.

 

نظر شما