شناسهٔ خبر: 23660497 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون موتورسواری و اتوموبیل‌رانی | لینک خبر

برترینهای مرحله نهایی اسلالوم قهرمانی کشور معرفی شدند.

صاحب‌خبر -

چهارمین و آخرین مرحله مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم قهرمانی کشور روز شنبه 30 دی ماه در پنج کلاس ویژه آقایان و بانوان در پیست بین المللی غدیر اهواز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در کلاس بالای 1500 سی سی این مسابقات و در بخش آقایان عبدالعزیز راشدی از خوزستان به عنوان قهرمانی دست یافت، همچنین علیرضا سلیمانی و علی اکبر مقیمی هر دو از تهران عنوان های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در کلاس زیر 1500 سی سی این رقابت ها محمدرضا صفاری از کرمان بر سکوی نخست ایستاد همچنین حسین براتی و مهرصاد ریخته ‌گر، هر دو از خوزستان، به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
همچنین در کلاس آزاد ویژه آقایان، مجید فتحی از خوزستان مقام اول و حسن منتظر از مازندران و امید امیدی از گیلان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
در بخش بانوان و در کلاس زیر 1500 سی سی، فرشته حسینیان از گیلان مقام نخست در این کلاس را به خود اختصاص داد و لیلا پیکان پور از اصفهان و سرور دستگاهی از خوزستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را بدست آوردند.
در کلاس بالای 1500 سی سی که رقابت تنگاتنگی بین اتومبیلرانان وجود داشت، فائزه محبی از تهران بر سکوی نخست قرار گرفت همچنین یلدا مرادی از گیلان دوم شد و فاطمه احمدی از کرمان به مقام سوم رسید

نظر شما