شناسهٔ خبر: 23660382 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم خدابنده در مجلس:

وضعیت اعتبارات عمرانی خوب نیست

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت اعتبارات عمرانی خوب نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بیگدلی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان در محل استانداری زنجان با بیان اینکه همه باید برای رفع مشکلات و چالش‌ها موجود در جامعه تلاش کنیم، افزود: اگر می‌خواهیم به مطالبات به حق و قانونی مردم عمل کنیم باید با همدلی و انسجام، تلاش بیشتری را داشته باشیم.

بیگدلی بابیان اینکه اعتبارات عمرانی وضعیت خوشی ندارد، ادامه داد: وضعیت اعتبارات عمرانی خوب نیست و معاونت عمرانی جدید باید کمبودها و عدم تخصیص‌ها را جبران کند. 

وی با بیان اینکه انتظارات در جامعه در زمینه توسعه عمرانی بالا رفته و باید در این زمینه برنامه ریزی ویژه صورت بگیرد، افزود: در بحث عمرانی درگذشته توقعات به حق و قانونی برای مردم ایجاد شده است، لذا باید با  انسجام به مطالبات به‌حق مردم پاسخ داده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: اوضاع اعتباری مملکت آن‌چنان خوب نیست و باید با ایثار و پشتکار، این کمبودها را جبران کنیم و با همدلی در کنار همه مدیران تلاش بیشتری داشته تا مشکلات برطرف شود.

بیگدلی با اشاره به وضعیت بودجه ۹۷، گفت: ارتباط مدیران با نمایندگان باعث می‌شود خلاءها شناسایی و برطرف شود و انتظار داریم مدیران موارد را منعکس کنند تا برطرف شود.

وی با بیان اینکه این تریبون‌ها و صندلی‌ها حاصل خون شهدا و ایثارگری‌های آنها است تا بتوان به تعالی نظام جمهوری اسلامی کمک کرد و قدردان ایثار شهدا بود، گفت: راهنمایی خوبی درباره بودجه از سوی مدیران اجرایی استان زنجان شده است که این امر می‌تواند موجب شود مسائل استان به خوبی پیگیری شود.

نظر شما