شناسهٔ خبر: 23659150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نشست روسا نواب و دبیران هیت های ورزشی نکا

در گردهمایی روسا ، نواب و دبیران هیئت‌های ورزشی شهرستان نکا برتکمیل طرح های نیمه تمام فضاهای ورزشی این شهر تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خیرگزاری صدا وسیبما، در این نشست  نماینده مردم شهرستانهای  بهشهر گلوگاه و نکا  در مجلس شورای اسلامی  در جمع روسا ، نواب و دبیران هیئت‌های ورزشی این شهرستان ،جامعه بدون ورزش را ناتوان از پیشرفته بودن دانست و گفت : جامعه‌ای که ورزش آن پیشرفته باشد بیانگر آن است که جامعه در مسیر درست در حال پیمایش به سر می‌برد.

شاعری گفت :  حدود 6 میلیارد تومان اعتبار  تخصیصی سهم ورزش شرق مازندران  است که در توسعه امور ورزش و تکمیل فضاهای ورزشی  هزینه خواهد شد.

نماینده مردم بهشهر گلوگاه و نکا  به موضوع  تمرکز بر رفع  موانع و برداشت  نقاط ضعف مجموعه ورزش  شرق مازندران اشاره کرد و گفت : تعادل بخشی  و تخصیص اعتبارات به  شرق  مازندران با برداشتن مونع و گلوگاهها  در ورزش به  این امر تصریح خواهد بخشید  .

شاعری با اشاره به این که خبرهای خوبی در راهست  تصریح کردد: اعتبار خوبی برای سرانه‌ها و پروژه‌های نیمه‌تمام در نظر گرفته شده که اداره ورزش شهرستان باید پیگیری لازم را انجام دهد اما به ما تذکر بدهید و پیگیر مسائل باشید که ما در گلوگاه‌ها کار شما را پیگیری و حل کنیم.

 وی از بهره‌برداری از 13 ورزشگاه در سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه تا پایان سال مالی خبر داد و گفت:برای حمایت از قهرمانان، بخشی از بودجه و تخصیص را برنامه‌ریزی کنید همچنین استخدام افرادی که در سطح ملی می‌درخشند قانونی است

 وی بر ظرفیت بالای شهرداری به عنوان نهاد مدیریت شهری فعال در سطح شهرستان تأکید کرد و افزود: هیچ سازمانی به اندازه شهرداری، نهادی اجتماعی نیست که امیدواریم شهرداری نکا نیز در حوزه ورزش بدرخشد.

 لازم  به یاد  آوریست در این نشست  سه نفر از روسای هیت های ورزشی  شهرستان به بیان مشکلات و تقاضای  خود درحل موانع ومشکلات موجوددر حوزه ورزش  را  ازنماینده و مسئولان شهرستان خواستار شدند .

همچنین  جعفراحمدی  فرماندار شهرستان نکا نیزدربیانی  کوتاه  به اقدامات و خدمات دولت  در توسعه ورزش شهرستان و پرداخت و گفت : همه  کسانی که  خواستاررفع  موانع و مشکلات  ورزش  شهرستان هستند به میدان بیایند و با  آغوش  باز  از  تمامی  خیرین و سرمایه گذاران  در امر ورزش حمایت خواهیم کرد .

 وی به مساعت یک میلیارد و دویست میلیون تومانی   دولت به ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت : این روند تزریق اعتبارات با همت دولت  تدبیر و امید  برای  توسعه اماکن ورزشی  شهرستان و نیز تکمیل  پروژه های نیمه تمام  تداوم خواهد داشت .

 مجتبی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا در ابتدایی جلسه  فعالیت 7هزار ورزشکارسازمان یافته در رشته های مختلف ورزشی دراین شهرستان اشاره کرد و گفت: 37 هیئت ورشی درنکا فعالند و این شهرستان برخوردار از13 اماکن ورزشی  دولتی و 40 مجموعه ورزشی خصوصی است .

او گفت : 65 شورای   ورزشی  در شهرو روستاهای این شهرستان   در توسعه ورش شهرستان همگام با این اداره حرکت می کنند .

 رضایی به حضور 21 تیم فعال  ورزشی در سطوح مختلف لیگ های کشوری  استانی خبر دادو گفت : محدویت منابع  مالی شهرستان کاملا مشهود است و فقدان سالن های  تخصصی دررشته های مختلف ورزشی درشهرستان ازجمله مشکلات این حوزه است که نیازبه همت مسئولان میباشد.

 شایان  ذکر است  در حاشیه این جلسه  ازدکتر احمدی شهردار نکا  به پاس تلاش های اودرامر ورزش و  احمد نریمانی" ورزشکار وملی‌پوش نکایی در رشته پاراتکواندو در دسته 75+، کلاس K42ا که هفتمین دوره از مسابقات جهانی پاراتکواندو در آیواز ( پرتغال)، مدال طلای این مسابقات را از آن خود کرد تجلیل شد.

 

نظر شما