شناسهٔ خبر: 23658986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

مدیر باشگاه تراکتورسازی:

تراکتورسازی از باشگاه بدهکار سابق به بنگاه اقتصادی امروز تبدیل شده است

جوان آنلاين

مدیر باشگاه تراکتورسازی گفت: من مدیر پرتوقعی هستم و تنها به قهرمانی ایران قانع نبوده و از سرمربی جدید تیم تراکتورسازی خواهان قهرمانی آسیا هستم.

صاحب‌خبر -
مصطفی آجرلو در مراسم انعقاد قرارداد سرمربی جدید تیم تراکتورسازی تبریز در هتل کایا تبریز اظهار داشت: امروز فوتبال ایران و تبریز شاهد اتفاق بزرگی بوده و گام بلندی برای پیشرفت تیم تراکتورسازی برداشته می‌شود.

وی گفت: من در سال‌های گذشته ‌در تیم تراکتورسازی با 2 مربی کار کردم که قلعه‌نویی و گل‌محمدی بوده و از این 2 مربی بابت زحماتی که برای تیم تراکتورسازی کشیدند، تشکر می‌کنم و همچنین از مربی‌های سابق این تیم مانند تونی، خطیبی و .... نیز کمال تشکر را دارم.

مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: به لطف خدا  و کمک دوستان ‌ باشگاه بدهکار دیروز امروز یک بنگاه اقتصادی‌ قوی شده است و بخشی اعظمی از بدهی‌های گذشته تیم تراکتورسازی پرداخت شده و انشاالله بخش دیگری از بدهی‌های تیم تراکتورسازی پرداخت خواهد شد و با کمک و حمایت 25 میلیون هواداران تیم تراکتورسازی در سرتاسر کشور تیمی خواهم ساخت که نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای همسایه به آن احترام گذاشته شود.

وی گفت: من خیلی خوشحالم که امروز آقای ساغلام به عنوان یک مربی خوب و سالم را معرفی کرده و مردی که با کمک خدا و حمایت همه هواداران و طرفداران تیم تراکتورسازی عصر جدیدی برای این تیم ساخته و همانطور که تیم بورسا اسپور را قهرمان ترکیه کرده است، تیم تراکتورسازی را هم قهرمان ایران خواهد کرد.

آجرلو گفت: من به ساغلام گفتم  آدم زیاده خواهی هستم و تنها به قهرمانی تیم تراکتورسازی در ایران قانع نشده و به دنبال کسب قهرمانی در باشگاه‌های آسیا هستم.

وی گفت: به دوستانی که خواهان موفقیت تیم تراکتورسازی نیستند باید بگویم تصمیم گرفتیم به روزهای گذشته بازنگردیم و در مسیر موفقیت گام برداریم.

آجرلو تصریح کرد: من در تهران بعضی روزها تا 18 ساعت وقت برای تیم تراکتورسازی می‌گذارم و برای سرافرازی تیم تراکتورسازی نهایت تلاش خود خواهم کرد و همانطور که رهبر فرزانه فرمودند آذربایجان سر ایران است، تلاش خواهم کرد که مردم آذربایجان سرافراز باشند.


نظر شما