شناسهٔ خبر: 23658512 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف 2 میلیارد و 430 میلیون ریال کالای قاچاق در سبزوار

سبزوار- ایرنا- فرمانده انتظامی سبزوار گفت: 2 میلیارد و 430 میلیون ریال کالای قاچاق در بازرسی از 6 دستگاه خودرو در این شهرستان کشف شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سیدمحمد هاشمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا در یک هفته گذشته ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی 6 دستگاه کامیون و اتوبوس حامل کالای قاچاق را در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان شناسایی و متوقف کردند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودروها 150 جفت کفش، 220 عدد ساعت دیواری، 32 عدد دستگاه بخور، 50 کارتن دستکش پزشکی، 10 هزار عدد انواع شیرآلات ساختمانی، 225 عدد باند خودرو، 800 کیلوگرم برنج، 90 قلم انواع لوازم خانگی و 15 تن چوب قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در این رابطه هشت نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

*انهدام باند خانوادگی سرقت با 6 فقره تخلف
فرمانده انتظامی شهرستان جغتای نیز گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی این شهرستان باند خانوادگی با 6 فقره سرقت منهدم شد.
سرهنگ دوم مجتبی موهبتی به خبرنگار ایرنا گفت: در پی گزارش سرقت در یکی از مناطق حاشیه شهر جغتای، پلیس آگاهی با بررسی دقیق سرقت ها و سرنخ های موجود تحقیقات میدانی خود را آغاز کرد و به فردی سابقه دار مظنون شد که او را تحت نظر گرفت.
وی اظهار کرد: ماموران پس از جمع آوری ادله کافی متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش لوازم مسروقه را کشف کردند.
سرهنگ دوم مجتبی موهبتی گفت: متهم 51 ساله به 6 فقره سرقت شامل سه فقره سرقت سیم و کابل، یک فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت ساختمان در حال ساخت و یک فقره سرقت مغازه با همدستی همسر و پسر نوجوانش اعتراف کرد.
وی افزود: در طرح پاکسازی نقاط آلوده طی چند عملیات ضربتی نیز 10 خرده فروش مواد افیونی در 24 ساعت گذشته دستگیر و یک کیلو و 299 گرم انواع مواد مخدر سنتی به همراه آلات و ادوات استعمال مواد مخدر کشف شد.
سبزوار در فاصله 230 کیلومتری و جغتای در 350 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8145/7495/5132

انتهای پیام /*

نظر شما