شناسهٔ خبر: 23658410 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین:

فعالیت جهاد دانشگاهی قزوین قابل تقدیر است

قزوین- رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: گستره فعالیت و تلاش‌های جهاد دانشگاهی قابل تقدیر است و امیدواریم خدمات این مجموعه برای مردم قابل درک و ملموس باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان روز شنبه از فعالیتهای جهاد دانشگاهی واحد استان قزوین بازدید کرد.

بهمن طاهرخانی در این دیدار اظهار کرد: گستره فعالیت و تلاش‌های جهاد دانشگاهی قابل تقدیر است و امیدواریم که خدمات این مجموعه برای مردم قابل درک و ملموس باشد.

وی بیان کرد: در کشور ما تعریفی از ساختار سیاسی به شکل واقعی وجود ندارد و ما هنوز در کشور به‌صورت رسمی حزب نداریم و جریانات سیاسی کشور بیشتر جنبه احساسی و ژورنالیستی دارد و یک فرآیند سیاسی کامل منطقی نیست و همین وضعیت در استان هم وجود دارد.

طاهرخانی گفت: من خودم نیز از آتش تفکر سیاست زده و جناحی دور نبوده ام و باوجودآنکه از قبل از انقلاب فعالیت سیاسی و انقلابی داشته ام، اما اتهامات مختلف همواره در موضوع وابستگی جناحی متوجه من هم بوده و طعم تلخ رفتار سیاست زده را چشیده‌ام.

رئیس مجمع نمایندگان استان تصریح کرد: باید توجه کنیم که درهرحال مردم هرچه را که هست می‌بینند و قضاوت آن‌ها بر اساس چیزی است که لمس می‌کنند.

نماینده مردم تاکستان گفت: قزوین متاسفانه یکی از سیاست‌زده‌ترین استان‌های کشور است و باوجودآنکه خود من به علت سبقه قضایی هرگز درگیر این جناح‌گرایی و باندبازی نبوده و نیستم، امروز طعم تلخ رفتار سیاسی را چشیده‌ام.

طاهرخانی عنوان کرد: حرف ما پیروی از راه روشن انقلاب و ولایت‌فقیه است و خط قرمز ما هم ولایت و تعریفمان انقلابی و ولایتی است و از قبل از انقلاب هم به دنبال ولایت بودیم و هنوز هم هستیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان خطاب به سرپرست جهاد دانشگاهی قزوین گفت: در استانی کار می‌کنید که دیدگاه‌ها کانالیزه شده است، اما شما تنها برای خدمت به مردم کار کنید، چراکه مردم خدمت صادقانه را می‌بینند و آن را لمس می‌کنند و بر اساس آن قضاوت خواهند کرد لذا بهتر است طوری کارکنید که وقتی مسئولیت شما پایان یافت حتی بعد از چند ماه نزد وجدانتان سرافراز باشید و شرمنده نشوید.

وی افزود: در کشور و در سطح مراکز استان‌ها شاهد خدمات جهاد دانشگاهی هستیم اما این خدمات در شهرستان‌ها دیده نمی‌شود و مردم در این مناطق کمتر از خدمات جهاد دانشگاهی بهره‌مند می‌شوند و کمتر از آن‌ها آگاهی دارند.

طاهرخانی اظهارداشت: خدمات جهاد دانشگاهی را باید در شهرستان‌ها ملموس کنید و برای مردم خدمت مناسبی انجام دهید و به همه برسانید تا مردم متوجه شوند شما چه توانی دارید و ما نیز در مجلس به جهاد دانشگاهی کمک خواهیم کرد تا در این راه پیش بروید و مشکلات را برطرف کننید.

بهمن طاهرخانی پس از جلسه مشترک با فرشاد پیله چی سرپرست جهاد دانشگاهی، با حضور در بخش‌های مختلف این مجموعه از «طرح ملی تألیف منابع آموزشی زبان انگلیسی»، «خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه قزوین»، «خبرگزاری بین‌المللی قرآن ایکنا-دفتر قزوین»، «مرکز تله‌مدیسین درمان ناباروری جهاد دانشگاهی»، «نمایندگی بانک خون سلول‌های بنیادین بند ناف رویان»، «آزمایشگاه پاتوبیولوژی جهاد دانشگاهی» و «مرکز تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی» بازدید کرد و از نزدیک در جریان خدمات و برنامه‌های این مجموعه قرار گرفت.

نظر شما