شناسهٔ خبر: 23657653 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه موقت یزد:

هدف گذاری و احیای کارکردهای مساجد، لازمه فعالیت های محتوایی در مساجد

خبرگزاری شبستان: امام جمعه موقت یزد با اشاره به اهمیت فعالیت های مساجد در جامعه گفت: هدف گذاری و احیای کارکردهای مساجد، لازمه فعالیت های محتوایی در مساجد است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام محمد حسن معز الدینی، امام جمعه موقت یزد امروز (30 دی) در نشست با حجت الاسلام فیروز گرج، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت: ما باید به نقشه راه و چشم انداز کانون های فرهنگی هنری مساجد توجه و اهداف آن را دنبال کنیم.

 

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند ما باید کارکردهای مساجد در صدر اسلام را دنبال کنیم و به نوعی بررسی کنیم که این کارکردها چیست تا بتوانیم امروز نیز در مساجد آنها را پیاده و احیا کنیم.

 

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: مردم باید با احکام مساجد آشنا شوند و جدای از شناخت فواید مساجد به احکام آن آشنایی داشته باشند که کانون ها نیز می توانند این امر را دنبال کنند.

 

حجت الاسلام معزالدینی تصریح کرد: هدف گذاری و احیای کارکردهای مساجد از جمله کارهایی است که باید دنبال شود و اگر این کارها انجام شود ما شاهد فعالیت های محتوایی در مساجد خواهیم بود.

 

وی گفت: تخصصی کردن کار کانون ها به نوعی بسیار مهم است که میتوان فعالیت های فرهنگی و هنری را به صورت تخصصی دنبال کرد.

 

امام جمعه موقت یزد بیان کرد: امامان جماعت در مساجد می توانند نقشی مهم و اثر گذار در مساجد داشته باشند زیرا با حضور خود و فعالیت های فرهنگی و هنری می توانند جذب نوجوانان و مردم را در مساجد و محلات داشته باشند.

نظر شما