شناسهٔ خبر: 23657650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرماندار بانه:

مامور قلابی ادارات خدمات رسان در بانه به دام افتاد

فرماندار بانه گفت: مامور قلابی ادارات خدمات رسان بانه در دام پلیس بانه گیر افتاد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد فلاحی در گفتگو با خبرنگار آرباباخبر، درخصوص دستگیری مامور قلابی ادارات خدمت رسان در بانه  اظهار داشت: فردی که با جعل عنوان مامور ادارت خدمات رسان" آب، برق و گاز" مردم را فریب می داد، شامگاه گذشته توسط پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد.

وی در تشریح این خبر افزود: فرد مذکور با این عنوان که مامور ادارات خدمات رسان است و برای قرائت کنتورها آمده است اطمینان صاحب خانه را جلب می کرد و پس از اینکه وارد منازل مردم می شد با توسل به خشونت اقدام به سرقت از آنها می کرد.

فرماندار بانه تصریح کرد: در پی گزارشات مردمی و از طرفی دیگر هم با توجه به حساسیتی که این موضوع داشت تحقیق در این مورد توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان بانه آغاز شد تا اینکه ماموران با بررسی های همه جانبه در اقدامی غافلگیرانه شامگاه گذشته متهم را شناسایی و دستگیر کردند

وی در ادامه همچنین از دستگیری اعضای یک باند سرقت سه نفره  که اخیراً اقدام به سرقت از منازل شهروندان بانه ای می کردند هم خبر داد و گفت: این افراد نیز در عملیاتی جداگانه توسط پلیس در بانه دستگیر شدند.

فرماندار بانه از شهروندان خواست به افراد ناشناسی که تحت عنوان مامور دولت و ادارات خدمات رسان به درب منازل آنها مراجعه می کنند، بدون درخواست مدارک شناسایی، اجازه ورود ندهند.

انتهای پیام/

نظر شما