شناسهٔ خبر: 23657543 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف منصوب شد

همزمان با همایش سراسری مدیران و معاونان ادارات اوقاف و امورخیریه سراسر کشور، حجت الاسلام حسین سلیمانی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی و اموربین‌الملل سازمان اوقاف منصوب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، همزمان با همایش سراسری مدیران و معاونان ستادی و مدیران کل ادارات اوقاف و امور خیریه سراسر کشور، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف با صدور حکمی با قدردانی از تلاش‌های مسعود رحمتی مدیر کل سابق روابط عمومی، حجت الاسلام حسین سلیمانی را به سمت مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف منصوب کرد.
حجت‌الاسلام سلیمانی حافظ کل قرآن و دارای کارشناسی ارشد رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه صدا و سیما و دارای سوابق فعالیت‌های گوناگون ادبی و هنری در عرصه‌های مختلف برخوردار است.

وی همچنین مسئولیت‌هایی را در حوزه فعالیت‌های قرآنی سازمان اوقاف از جمله دبیری چهارمین جشنواره ملی قصه‌های قرآنی، مسئول کارگروه محتوایی و مراسم سی و دومین، سی و سومین و سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و سی و هشتمین، سی و نهمین و چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کارنامه خود دارد.

رئیس سازمان اوقاف در حکم صادره بر بهره‌گیری از تمامی توانمندی‌ها و ظرفیتهای موجود و تعامل سازنده و فعال با معاونان، مدیران کل ستادی و استانی تاکید ورزیده است.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما