شناسهٔ خبر: 23657147 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فولاد نیوز | لینک خبر

انتقاد نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران از عملکرد کمیسیون تلفیق؛

مصوبه معافیت مالیاتی در بودجه ۹۷ مورد بی‌مهری قرار گرفت

صاحب‌خبر -

قائم مقام شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌های خصوصی گفت: قرار بود در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده دولت این مصوبه را اجرا کند اما علی‌رغم اطلاع و اعلام این موضوع در مصاحبه رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان تقدیم لایحه به مجلس اما متاسفانه اثری از این مصوبه در بودجه نبود.

قائم مقام شورای گفت‌وگوی دولت و بخش‌های خصوصی  در خصوص سرنوشت مصوبه این شورا در خصوص معافیت‌های مالیاتی و تجدید ارزیابی دارایی‌ها گفت: بعد از یک سال پیگیری و برگزاری جلسات متعدد در اتاق بازرگانی ایران برای برقراری معافیت‌های مالیاتی و افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌های شرکت سرانجام با حضور وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای شورا این طرح به تصویب رسید و مصوبه آن به سازمان برنامه ابلاغ شد.

حسین سلاح‌ورزی ادامه داد: قرار بود در لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده دولت این مصوبه را اجرا کند اما علی‌رغم اعلام این موضوع در مصاحبه رئیس سازمان برنامه و بودجه در زمان تقدیم لایحه به مجلس اما متاسفانه اثری از این مصوبه در بودجه نبود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرد: با وجود پیگیری‌ها و مکاتبات فراوان اتاق و دبیرخانه شورا با کمیسیون تلفیق باز هم این مصوبه مورد بی‌مهری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: انتظار فعالین بخش خصوصی توجه و احترام به مصوبات شورای گفت‌وگو است.

سلاح ورزی پیشنهاد داد که رئیس کمیسیون تلفیق و کمیسیون اقتصادی مجلس در هنگام بررسی بودجه در صحن علنی به طور جدی معافیت مالیاتی و افزایش سرمایه ناشی از تجدید ارزیابی دارایی‌ها و بنگاه‌ها را پیگیری کنند.

نظر شما